Jaunumi
Arhīvs: 2024 2023 2022 2021 2020
-
JAUNAIS RENAULT CLIO – STANDARTA APRĪKOJUMS DAUDZPUSĪGAJOS PILSĒTAS AUTOMOBIĻOS AICINA BAUDĪT JAUNU STILU
Clio visos laikos bijuši izcili panākumi. Tas ir visu laiku pārdotākais automobilis Francijā – visā pasaulē pārdoti 16 miljoni eksemplāru. Tagad jaunais Clio ieved jaunā ērā ar novatorisku stilu un vēl modrāku priekšdaļas izteiksmi. E-Tech Full Hybrid piedziņa zem motora pārsega nodrošina patīkamu braukšanu un vienlaikus ir ļoti ekonomiska – tai ir 145 ZS jauda, un tā rada 93 gramus CO2 izmešu vienā km. Šī efektīvā tehnoloģija ir klāt, lai veicinātu mūsu klientu enerģētisko pāreju daudzās valstīs.
-
AUGSTAS VEIKTSPĒJAS "MADE IN FRANCE" VILCES AKUMULATORI ALPINE AUTOMOBIĻIEM
Pirms diviem gadiem Renault Group iegādājās 20 % daļu franču jaunuzņēmumā Verkor, kas specializējas akumulatoru elementu ražošanā. Grupas mērķis ir izstrādāt augstas veiktspējas, zemas emisijas vilces akumulatorus un uzbūvēt Odegfransas reģionā akumulatoru gigarūpnīcu, kura tiks nodota ekspluatācijā 2025. gadā.
-
RENAULT PAPLAŠINA “OPENR LINK” MULTIVIDES SISTĒMĀ PIEEJAMO LIETOTŅU KLĀSTU
Renault nepārtraukti cenšas paaugstināt savu automobiļu lietošanas komfortu un paplašina partneruzņēmumu lietotņu katalogu, kas lejupielādējams, izmantojot informācijas un izklaides saskarni ar piekļuvi internetam – OpenR Link. Mobilās lietotnes, kas paredzētas jaunās paaudzes Renault modeļiem ar OpenR Link sistēmu, sniedz iespēju klausīties radio pārraides un raidierakstus tiešraidē vai atskaņošanas režīmā, atvieglo automašīnas novietošanu, piedāvā izklaidi, audio raidījumus un tīmekļa pārlūkprogrammu.
-
CEĻU SATIKSMES NEGADĪJUMI: KĀ MAZINĀT TO SEKAS?
Jau vairāk nekā 50 gadus Renault Group aktīvi iesaistās satiksmes drošības uzlabošanā. Šo gadu laikā radītas modernākās braukšanas palīgtehnoloģijas un izveidota unikāla sadarbība ar glābšanas dienestiem.
-
RENAULT GROUP KOPĀ AR TEHNOLOĢIJU NOZARES LĪDERIEM IZSTRĀDĀ PROGRAMMDEFINĒTU AUTOMOBILI
Iedomāsimies, ka braucam ar auto, kuru atjauninām kā mobilo telefonu un kurā jaunus pakalpojumus var lejupielādēt kā mobilās lietotnes. Programmdefinēti automobiļi darbosies tieši pēc šāda principa, un tā ir nākamā automobiļu revolūcija, turklāt vīd jau pie apvāršņa.
-
RENAULT GRUPAS REFACTORY – VIETA, KUR AUTOMOBIĻI AR IEKŠDEDZES DZINĒJU KĻŪST PAR 100 % ELEKTROAUTO
Projekts "Refactory" ir viens no galvenajiem Renault Group ilgtspējīgas attīstības stratēģijas elementiem. Tas darbosies globālā mērogā un ir daļa no dekarbonizācijas kursa, kas Renault Group palīdzēs līdz 2040. gadam kļūt par oglekļa neitrālu uzņēmumu Eiropā.
-
"Renault Group" un "Geely" paraksta līgumu par vadošā piedziņas tehnoloģiju kopuzņēmuma izveidi
“Renault Group” un “Geely” ir parakstījuši kopuzņēmuma līgumu, paredzot katram uzņēmumam 50 % akciju jaunajā uzņēmumā, kura mērķis ir kļūt par līderi nākamās paaudzes hibrīdo un augstas efektivitātes piedziņas risinājumu jomā, lai apmierinātu turpmāko gadu pieprasījumu visā pasaulē. Jaunajā uzņēmumā ietilps 17 dzinēju rūpnīcas un pieci pētniecības un izstrādes centri trīs kontinentos ar 19 000 darbinieku visaptverošā efektīvā organizācijā, kas stratēģiski strukturēta, lai nodrošinātu piedziņas risinājumus daudziem oriģinālo iekārtu ražotājiem, ar pievilcīgu biznesa modeli jaunu partneru piesaistīšanai.
-
NO SCENIC VISION LĪDZ JAUNAJAM RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC
Pirmais sērijveida automobilis, kurā īstenota Renault jaunā ilgtspējas stratēģija. Renaulution otrais C segmenta elektroautomobilis. Jaunais Renault Scénic tiks atklāts 4. septembrī Minhenē 2023 IAA izstādes laikā.
-
JAUNAIS RENAULT ARKANA – VĒL VAIRĀK “NOUVELLE VAGUE”, NEKĀ JEBKAD
Jauns izteiksmīgs izskats, kas nostiprinās šo C segmenta Coupe SUV Renault jaunajā klāstā. Jauna augstākā līmeņa Esprit Alpine versija ar sportiski elegantu sajūtu. Pašpārliecināta ieiešana tirgū ar trim apdares versijām un plašāku tehnoloģiju izvēli. E-Tech full hybrid 145 ZS piedziņa sniedz baudījumu pie auto stūres un taupa degvielu.
-
RENAULT ATGRIEŽAS UZ PODESTA – PIRMAIS ZĪMOLS FRANCIJĀ UN OTRAIS EIROPĀ
Renault zīmola pārdošanas apjoms visā pasaulē pirmajā pusgadā sasniedza 770 807 vienības – par 11 % vairāk nekā 2022. gada pirmajā pusē. Zīmols palielināja pārdošanas apjoma daļu visienesīgākajos kanālos un vērtību veidojošajos segmentos. Eiropā Renault zīmola pārdošanas apjoms pieauga par 21 % līdz 501 985 vienībām. Renault tādējādi kļuva par otro visvairāk pārdoto zīmolu Eiropas tirgū.