Pēc 30 panākumu gadiem jaunais Renault Clio E-Tech full hybrid ir jaunas enerģijas pilns
Jauns izskats un sportiskums esprit Alpine versijā
Komfortabls salons un videi draudzīgi materiāli
E-Tech full hybrid dzinējs ar 145 ZS
Līdz 80% pilsētas braucienu elektriskajā režīmā1
Nobraukuma rezerve līdz 900 km2
Jaunais Clio E-TECH FULL HYBRID
1 Braukšanas laiks elektriskajā režīmā ir atkarīgs no akumulatora uzlādes līmeņa un braukšanas stila / Renault iekšējais avots / 2022. gads.
2 ar pilnu degvielas tvertni, saskaņā ar WLTP datiem
RENAULT CLIO
145 ZS
E-Tech full hybrid dzinējs
20
progresīvas braukšanas palīgsistēmas
10 COLLU
personalizējams digitālais instrumentu panelis
900 KM
nobraukuma rezerve*
ESPRIT ALPINE VERSIJA
Izteiksmīgs un iedvesmojošs jaunais stils: konturētas sānu līnijas, pagarināts hromēts režģis pelēkā tonī, jauni rombveida LED priekšējie lukturi. esprit Alpine versijas sportiskais gars. 17 collu diski, esprit Alpine emblēma un raksturīgais F1 spārna formas panelis matēti pelēkā krāsā. Salona apdari izceļ Alpine logotips, īpašas šuves un Francijas karoga krāsas. Šuves zilā, baltā un sarkanā krāsā uz stūres rata atspoguļo esprit Alpine DNS.
E-TECH FULL HYBRID AR 145 ZS
Jauns braukšanas impulss – aizraujošs, ekonomisks un kluss. Šis hibrīddzinējs bez uzlādes no ārēja avota apvieno atsaucību un efektivitāti.
E-Tech full hybrid
Pilsētā līdz 80% laika ir iespējams braukt elektriskajā režīmā, un kopējā nobraukuma rezerve var sasniegt 900 km*. Automobili nav nepieciešams pieslēgt elektrotīklam, jo akumulators tiek uzlādēts, bremzējot un samazinot ātrumu. Sistēmas priekšrocības ir zemāks degvielas patēriņš – no 4,1 l/100 km – un zems CO2 izmešu līmenis.
Maksimālā jauda
105kW (145 ZS)
Pārnesumkārba
automātiskā Multi-mode MMT
CO2 emisija, WLTP
no 93 g/km**
Degvielas patēriņš
no 4,1 l/100 km**
Akumulatora jauda
230 V + 1,2 kWh kapacitāte
*Atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa un braukšanas stila – WLTP avots, kombinētais cikls, 2023. gada marts.
**saskaņā ar WLTP 2023. gada martā, var atšķirties atkarībā no versijas un aprīkojuma
Iekšdedzes dzinējs
Renault Clio piedāvā arī 90 ZS Tce benzīna dzinēju, ko raksturo zems degvielas patēriņš un patīkams raksturs. Efektivitāte vai daudzpusība – izvēlieties atbilstoši savām vēlmēm.
Maksimālā jauda
90 ZS (160 Nm)*
Pārnesumkārba
6 pakāpju manuālā*
CO2 emisija, WLTP
no 116 g/km**
Degvielas patēriņš
no 5,2 l/100 km**
Akumulatora jauda
*atkarībā no versijas
**saskaņā ar WLTP 2023. gada martā, var atšķirties atkarībā no versijas un aprīkojuma
Ipg
Šis divu degvielu dzinējs, ko darbina benzīns un sašķidrinātā naftas gāze (LPG), ir vēl viens variants ar zemu CO2 izmešu līmeni. Tā daudzpusība nodrošina nobraukumu līdz 1200 km* un ļauj samazināt degvielas izmaksas jebkurā Eiropas vietā.
Maksimālā jauda
100 ZS (170 Nm)
Pārnesumkārba
6 pakāpju manuālā**
CO2 emisija, WLTP
no 107 g/km (lpg)***
Degvielas patēriņš
no 6,9 l/100 km (lpg)****
Akumulatora jauda
*atkarībā no braukšanas stila – saskaņā ar WLTP, kombinētais cikls, 2023. gada marts.
**atkarībā no versijas
***vai 121 g/km (benzīns), saskaņā ar WLTP 2023. gada martā, var atšķirties atkarībā no versijas un aprīkojuma
****vai 5,4 /100 km (benzīns), saskaņā ar WLTP 2023. gada martā, var atšķirties atkarībā no versijas un aprīkojuma
KOMFORTS SALONĀ
MODULĀRA TELPA UN ĪPAŠS INTERJERA DIZAINS
Renault Clio E-Tech full hybrid piedāvā optimālu līdzsvaru starp pasažieru komfortu un bagāžas nodalījuma telpu, ko var pielāgot atbilstoši jūsu vajadzībām.
ĒRTĪBAS AIZMUGURĒ
Maksimāli daudz vietas aizmugurējos sēdekļos bērniem un pieaugušajiem ar izcilu 16,5 cm atstatumu ceļgalu līmenī.
BAGĀŽAS NODALĪJUMA IETILPĪBA
Pateicoties 1/3-2/3 proporcijā salokāmam aizmugurējam sēdeklim, bagāžas ietilpību var viegli palielināt no 391 litra līdz 1069 litriem.
* attiecas uz versijām ar TCe 90 un TCe 100 LPG dzinēju.
TEHNOLOĢIJAS UN SAVIENOJAMĪBA
human first
20 Progresīvas braukšanas palīgsistēmas
360° kamera
4 kameras, kas 360° leņķī parāda jūsu jaunā Clio E-Tech full hybrid apkārtni, ļauj viegli veikt nepieciešamos manevrus.
Aktīvais ātruma regulators
Sistēma automātiski novērtē satiksmes apstākļus un pielāgojas tiem. Tā uztur drošu attālumu līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim un bremzē, ja attālums ir pārāk mazs, vai paātrina, ja ceļš ir brīvs.
Avārijas bremzēšanas palīgsistēma
Brīdina un palīdz vadītājam izvairīties no frontālas sadursmes ar gājēju, velosipēdistu vai citu transportlīdzekli. Sistēma palielina bremzēšanas spēku, ja vadītāja reakcija nav pietiekama, lai izvairītos no sadursmes.
Un 17 citas progresīvas palīgsistēmas programmā human first