RENAULT GROUP UN GOOGLE PAPLAŠINA SADARBĪBU, LAI IZSTRĀDĀTU NĀKOTNES AUTOMOBILI UN VEICINĀTU RENAULT GROUP DIGITĀLO PĀRTAPŠANU / RENAULT NORDE / Jaunumi

RENAULT GROUP UN GOOGLE PAPLAŠINA SADARBĪBU, LAI IZSTRĀDĀTU NĀKOTNES AUTOMOBILI UN VEICINĀTU RENAULT GROUP DIGITĀLO PĀRTAPŠANU

PROGRAMMDEFINĒTĀ AUTOMOBILĪ (SOFTWARE DEFINED VEHICLE – SDV) TIKS APVIENOTS LABĀKAIS NO AUTOBŪVES UN DIGITĀLĀS PASAULES, 

pēc vajadzības nodrošinot jaunus pakalpojumus un pastāvīgu atjaunināšanu, lai pilnveidotu līdzšinējo Android automobiļu operētājsistēmas un Google Cloud tehnoloģijas sadarbību.

Google kļūst par Renault Group izvēlēto mākoņpakalpojumu nodrošinātāju. Sadarbība, kas aizsākās 2018. gadā, tiks paplašināta Renault Group digitālās transformācijas Move to Cloud ietvaros.

Mauntinvjū (Mountain View) (Kalifornijā) un Buloņā-Bijankūrā (Boulogne-Billancourt) (Francijā), 2022. gada 8. novembrī – Renault Group un Google šodien paziņoja par partnerības paplašināšanos ar mērķi izstrādāt un ieviest programmdefinēta automobiļa (SDV) digitālo arhitektūru, kā arī paātrināt Grupas digitalizāciju. Abi partneri izstrādās programmdefinētu automobiļu iekšējās un ārējās programmatūras komponentes un vairos sinerģiju un lietošanas piemērus saistībā ar Grupas Move to Cloud stratēģiju.

Šī sadarbība mākoņdatošanā, kas sākās 2018. gadā, šodien paplašinās, lai izveidotu Digital Twin – automobiļa virtuālo dvīni, kuram būs visjaunākās mākslīgā intelekta (MI) iespējas, las ļaus vienkārši un plūstoši automobilī iekļaut jaunos pakalpojumus, kā arī izveidot jaunas iekšējās (In-Car Services) un ārējās lietotnes. Grupa ar laiku pārveidos visu darbības modeli, to izvietojot mākonī, lai nodrošinātu lielāku procesu ātrumu, efektivitāti un ienesīgumu.

“Automobiļu elektroniskā arhitektūra ārkārtīgi strauji kļūst sarežģītāka, jo klienti vēlas aizvien izsmalcinātākas funkcijas un pakalpojumus. Kopīgota IT platforma, nepārtraukta atjaunināšana un piekļuve automobiļa datiem, sadarbībā ar Google izstrādātā SDV pieeja pārveidos mūsu automobiļus, palīdzot apmierināt klientu vajadzības nākotnē. Tas palielinās atlikušo vērtību un tās saglabāšanos pēc pārdošanas (šie ir divi nozīmīgākie faktori, kas uzlabo mūsu finanšu veiktspēju) un palīdzēs Renault izveidot mūsu jauno pakalpojumu portfeli. Visbeidzot, stratēģiskā sadarbība ar Google mums ļaus paātrināt digitālo pārtapšanu, sākot no automobiļa projektēšanas un ražošanas, līdz par nonākšanai tirgū, rezultātā mūsu klientiem sniedzot lielāku vērtību. Partnerība ar Google nav vienkārši sadarbība – programmatūru čempions un mobilitātes čempions apvieno spēkus, lai radītu revolucionāras tehnoloģijas.” Luka de Meo (Luca de Meo), Renault Group izpilddirektors.

“Mūsu sadarbība ar Renault Group uzlabo komfortu, drošību un savienojamību uz ceļa. Šodienas jaunumi palīdzēs Renault Group paātrināt digitālo pārtapšanu, apvienojot mūsu zināšanas par mākoņtehnoloģijām, mākslīgo intelektu un Android, lai sniegtu drošu, personalizētu pieredzi, kas apmierina arvien augstākās klientu prasības.” Sundars Pičai (Sundar Pichai), Google un Alphabet izpilddirektors.

Automobiļos iebūvētas inovācijas

Renault Group un Google paplašina savu partnerību, kopīgi veidojot platformas un pakalpojumus SDV nākotnei. Sadarbība ietver automobilī iebūvētu programmatūru, kas darbina programmdefinēta automobiļa (Software Defined Vehicle – SDV) platformu, un mākoņprogrammatūru, kas darbina tā digitālo dvīni Digital Twin.

Šī sadarbība ļaus Renault Group samazināt izmaksas, paaugstināt efektivitāti, elastību un automobiļu izstrādes ātrumu, kā arī paaugstinās saņemto vērtību galalietotājiem, jo programmas tiks pastāvīgi modernizētas.

Renault Group plašāk izmantos Google Cloud tehnoloģiju programmdefinētiem automobiļiem, lai nodrošinātu labāku datu savākšanu un analīzi drošā un konfidenciālā veidā, kā arī automobiļa programmatūras pilnveidošanu. Tādējādi tiek sniegts atbalsts pirmās lietošanas piemēriem to izstrādes stadijā, piemēram:

  • prognozējoša apkope un labāka darbības traucējumu noteikšana un novēršana gandrīz reāllaikā, ja tas nepieciešams;
  • personalizēta pieredze automobilī (In-Car services), lai pieskaņotos braukšanas paradumiem, biežāk izmantotajiem galamērķiem, piem., elektroautomobiļu uzlādēšanas stacijām utt.;
  • apdrošināšanas modeļi, kas balstīti uz faktisko lietojumu un braukšanas paradumiem.

Kombinācijā ar programmdefinēta automobiļa platformu un tās automobiļa datu platformu Renault Group plāno pārraudzīt un analizēt automobiļa lietojumu, lai, ievērojot attiecināmās normatīvo aktu prasības par drošību un privātumu, labāk izprastu klientu vajadzības un uzvedību un piedāvātu labākus un personalizētus pakalpojumus atbilstoši viņu vēlmēm.

Renault Group ar Google Cloud palīdzību kļūst par tehnoloģiju uzņēmumu

Visās ražotnēs, savienotajās ražošanas līnijās ik dienas tiek savākts miljards datu vienību, piegādes ķēžu dati tiek viesoti un analizēti mākonī – Renault Group novērtē procesu ātruma un efektivitātes priekšrocības, kas baudītas, četrus gadus sadarbojoties mākoņdatošanas jomā. Šodien Grupa izvēlas Google par savu mākoņpakalpojumu partneri un plāno šo inovāciju izmantot mašīnmācīšanās un mākslīgā intelekta procesiem, kā arī veikt pastāvīgus ieguldījumus atvērtajā un vienmēr ilgtspējīgākajā infrastruktūrā un drošā pieejā mākonim.

Kontaktinformācija plašsaziņas līdzekļiem 

Renault Group – Koralī Žolī (Coralie Jolly) – +33 6 85 91 09 38 –coralie.jolly@rpbyco.com

Google – Frederiks Bulārs (Frédéric Boullard) – +33 (0)6 40 65 34 11 – presse-fr@google.com

Par Renault Group

Renault Group atrodas mobilitātes veidošanas un inovāciju priekšgalā. Grupu stiprina tās alianse ar Nissan un Mitsubishi Motors, kā arī tās pieredze auto elektrifikācijas jomā. Renault Group ietilpst četri zīmoli: Renault, Dacia, Alpine un Mobilize, kas saviem klientiem piedāvā ilgtspējīgus un inovatīvus mobilitātes risinājumus. 2021. gadā Renault Group pārdeva vairāk nekā 2,7 miljonus automobiļu. Grupa nodarbina gandrīz 111 000 cilvēku, kas ik dienas īsteno uzņēmuma mērķi panākt, lai mobilitāte satuvina cilvēkus. Uzņēmums vienmēr stājas pretī izaicinājumiem un ir apņēmies sasniegt savas vērienīgās transformācijas uzstādītos mērķus. Renault Group fokusējas uz jauno tehnoloģiju un pakalpojumu attīstību, kā arī uz jaunu, vēl konkurētspējīgāku un sabalansētāku elektroauto ražošanu. Atbildot uz vides problēmām, grupas mērķis ir līdz 2040. gadam panākt oglekļa neitralitāti Eiropā.

https://www.renaultgroup.com/en/

Par Google

Google misija ir sakārtot pasaules informāciju un padarīt to vispārēji pieejamu un noderīgu. Tādi Google produkti un platformas kā Search, Maps, Gmail, Android, Google Play, Google Cloud, Chrome un YouTube ir nozīmīga ikdienas daļa miljardiem cilvēku, un Google ir kļuvis par vienu no pasaulē pazīstamākajiem uzņēmumiem. Google ir Alphabet Inc. meitasuzņēmums.