RENAULT GROUP 2022. GADA PARĪZES AUTOIZSTĀDĒ PIEDĀVĀS SEŠAS PASAULES PIRMIZRĀDES / RENAULT NORDE / Jaunumi

RENAULT GROUP 2022. GADA PARĪZES AUTOIZSTĀDĒ PIEDĀVĀS SEŠAS PASAULES PIRMIZRĀDES

LUKA DE MEO (LUCA DE MEO), RENAULT GROUP UN RENAULT ZĪMOLA ĢENERĀLDIREKTORS, RENAULT STENDĀ 17. OKTOBRĪ NO 9.00 LĪDZ 9.30 SNIEGS PRESES KONFERENCI.

Pasaules pirmizrādes, pēdējie jaunumi, inovācijas un sadarbības tiks izrādītas 89.kārtējā izstādē. 

Renault, Dacia, Alpine un Mobilize zīmoli piedalīsies Parīzes autoizstādē “Revolution is on”, kas norisināsies no 2022. gada 17. līdz 23. oktobrim Porte de Versailles izstāžu centrā (6. hallē). Šis ir autobūves nozares pasākums, kuru nevar palaist garām – auto izstāde būs iespēja ikvienam zīmolam parādīt vismaz vienu ekskluzīvu pasaules pirmizrādi, kā arī savas jaunākās inovācijas, sadarbības un vairākus ikoniskus automobiļus no sava klāsta.

JAUNUMI, KURUS NEVAR PALAIST GARĀM

Trīs pasaules pirmizrādes no Renault

Renault pasaules pirmizrādē atklās jaunu interpretāciju vienam no saviem ikoniskajiem modeļiem Renault 4, kā arī savam pirmajam Kangoo E-Tech electric, kas veidots ģimenēm. Noslēdzot visu gadu ilgušās Renault 5 50. gadadienas svinības, publikai būs iespēja atklāt sportisku un neparastu izstāžu auto. Starp konceptautomobiļiem, ražošanas modeļiem un izstāžu automašīnām 2022. gada Parīzes auto izstādē tiks izcelts ražotāju labākais piedāvājums. Renault pirmo reizi publikai izstādīs savu jauno Megane E-Tech electric un jauno Austral E-Tech hybrid – modeļus, ar kuriem no jauna iekaros C segmentu.

Dacia – jauna vizuālā identitāte

Dacia Parīzes auto izstādē iepazīstinās ar savas vizuālās identitātes pārtapšanas beidzamo fāzi. Pēc komunikācijas un reklāmas nozares transformācijas, kas notika 2021. gada vidū, un pārmaiņām izplatīšanas tīklā, kas aizsākās 2022. gada sākumā, šis zīmols Parīzē iepazīstinās ar savu jauno identitāti pilnīgi visam klāstam. Šis priekš Dacia ir stratēģisks solis un vēsturisks autobūves izaicinājums – Dacia stendā apmeklētāji varēs iepazīt jauno dizainu un jauno zīmola identitāti, kas ietekmē vairāk nekā tikai modeļus, kas būs aplūkojami stendā.

Ekskluzīvs Alpine konceptautomobilis

Arī Alpine piedalīsies Parīzes auto izstādē, parādot savus mūsdienu un nākotnes sporta automobiļus. Šis zīmols izrādīs ne vien pašas jaunākās inovācijas un savu Formula 1 piedāvājumu, bet arī piedāvās pasaules pirmizrādi pilnīgi jaunam konceptautomobilim, kas iemieso zīmola produktu un sporta stratēģijas nākotni – tā ir jauna fāze zīmola pārtapšanas procesā.

Mobilitāte vienam, diviem vai vairākiem... dažādi pakalpojumi no Mobilize

Jauno mobilitātes risinājumu izstrādātājs Mobilize iepazīstinās ar savu redzējumu par mobilitāti pilsētās ar nākotnes transportlīdzekļiem un koncepcijām, īpaši izceļot Mobilize Duo, kas izstrādāts automobiļu koplietošanai, tomēr abonējot būs pieejams arī citiem pakalpojumiem. Šie risinājumi, kas izstrādāti koplietošanai un tiek piedāvāti komplektā ar dažādu pakalpojumu klāstu, veicinās cilvēku un preču mobilitāti sarežģītajā pilsētvidē. Mobilize dalīsies arī ar saviem enerģijas risinājumiem un vīziju par enerģētikas nozari.

Nevar palaist garām

HYVIA – Renault Group un Plug kopuzņēmums ūdeņraža izmantošanai mobilitātes jomā, 3. hallē izstādīs savus ūdeņraža automobiļus (Van, City Bus, Chassis Cab), kas ir ražoti Francijā, un informatīvas ilustrācijas par savu unikālo H2 ekosistēmu.

Izstādē būs redzams arī jaunums – Master Van H2-TECH, kas pirmo reizi tiks izstādīts ražošanas, nevis prototipa versijā, gatavs doties ceļā.

Par Renault Group

Renault Group atrodas mobilitātes veidošanas un inovāciju priekšgalā. Grupu stiprina tās alianse ar Nissan un Mitsubishi Motors, kā arī tās pieredze auto elektrifikācijas jomā. Renault Group ietilpst četri zīmoli: Renault, Dacia, Alpine un Mobilize, kas saviem klientiem piedāvā ilgtspējīgus un inovatīvus mobilitātes risinājumus. 2021. gadā Renault Group pārdeva vairāk nekā 2,7 miljonus automobiļu. Grupa nodarbina gandrīz 111 000 cilvēku, kas ik dienas īsteno uzņēmuma mērķi panākt, lai mobilitāte satuvina cilvēkus. Uzņēmums vienmēr stājas pretī izaicinājumiem un ir apņēmies sasniegt savas vērienīgās transformācijas uzstādītos mērķus. Renault Group fokusējas uz jauno tehnoloģiju un pakalpojumu attīstību, kā arī uz jaunu, vēl konkurētspējīgāku un sabalansētāku elektroauto ražošanu. Reaģējot uz vides problēmām, Grupas mērķis ir līdz 2040. gadam panākt oglekļa neitralitāti Eiropā. https://www.renaultgroup.com/en/