JAUNAIS MEGANE E-TECH ELECTRIC – CEĻOJUMS UZ INOVĀCIJU CENTRU / RENAULT NORDE / Jaunumi

JAUNAIS MEGANE E-TECH ELECTRIC – CEĻOJUMS UZ INOVĀCIJU CENTRU

GANDRĪZ 125 GADUS RENAULT NEMITĪGI CENTIES RADĪT INOVĀCIJAS. SĀKOT NO TIEŠĀS PIEDZIŅAS ĀTRUMKĀRBAS 1899. GADĀ, LĪDZ E-TECH HIBRĪDAJAM DZINĒJAM 2020. GADĀ, ŠIS ZĪMOLS VIENMĒR IR ATRADIS VEIDUS, KĀ SAVIEM KLIENTIEM PIEDĀVĀT SAVU RŪPNĪCU IZGUDROTĀJU ĢENIĀLOS PROJEKTUS.   

Jaunais Megane E-TECH electric – pirmais no Renault “Nouvelle Vague” (jaunā viļņa) sērijas – parāda, ka Renault vēl joprojām attīstās un meklē inovācijas. 

Šī automobiļa un tā platformas projektam iesniegti vairāk nekā 300 patentu, un no tiem tika izvēlēti septiņi, kurus šajā vasarā demonstrēt plašākai publikai, dodoties vasaras ceļojumā kopā ar Žanu Batistu Nikolā (Jean-Baptiste Nicolet), pazīstamu arī kā Theicollection. Pirmajā sērijā stāstīsim par to, kā šī automobiļa elementu piedāvājums tika uzlabots, izmantojot inovatīvu procesu, kas samazināja bagāžnieka durvju svaru.

Žans Batists Nikolā, YouTube kanāla TheiCollection vadītājs, ved ceļojumā ar jauno Renault Mégane E-TECH electric, apskatot dažādās inovatīvās funkcijas, kurām iesniegti vairāki patenti. Ceļojums sākas, agri no rīta izbraucot no Parīzes uz Dovilu (Deauville).

Iekraujot savas somas bagāžniekā, Žans Batists uzreiz pamana, cik vieglas šķiet bagāžnieka durvis. Tā ir īsta priekšrocība, kas paplašina elektriskā automobiļa sniegtās iespējas. Vēloties uzzināt vairāk par slēptajiem jauninājumiem automobilī, Žans Batists zvana Ervē Meinam (Hervé Maine), plastmasas iesmidzināšanas procesa speciālistam ražošanas inženierijas un automobiļu prototipu nodaļā. Ervē skaidro, ka jaunais formēšanas process, izmantojot ūdens iesmidzināšanas tehnoloģiju, padara mašīnā izmantoto plastmasu stingrāku, un ļauj izmantot mazāk metāla daļu. Turklāt no durvīm izgrebto plastmasu var izmantot atkārtoti, lai izgatavotu jaunas bagāžnieka durvis, plastmasu atgriežot atpakaļ atkārtotās pārstrādes ciklā, kurš arī ir patentēts.

Mégane E-TECH electric bagāžnieka durvīm vēlējāmies radīt pēc iespējas vieglāku dizainu, tādēļ mums nācās samazināt durvīs izmantoto detaļu skaitu un atrast jaunu veidu, kā konstrukciju padarīt stingrāku – iesmidzinot ūdeni, veidojām dobumus. Ražošanas līniju papildinājām ar jaunu procesu, lai atgūtu plastmasas atlikumus, kurus pēc tam var no jauna izmantot nākamajā izgatavojamajā detaļā. Ievērojam principu, ka atlikumiem jābūt pēc iespējas mazāk, ” Ervē Meins (Hervé Maine), plastmasas iesmidzināšanas procesa speciālists Renault ražošanas inženierijas un automobiļu prototipu nodaļā. 

Tagad, būdams jau zinošāks, Žans Batists dodas ceļā un sēžas pie Mégane E-TECH electric stūres, juzdamies pārliecināts par tā sniedzamību. Galamērķis – Normandija! Nākamajos stāstos tiks atklāti vēl dažādi Megane E-TECH electric jaunumi.

PAR RENAULT

Renault – vēsturisks mobilitātes zīmols un elektrisko transportlīdzekļu līderis Eiropā – vienmēr ir izstrādājis inovatīvus automobiļus. Ar stratēģisko plānu “Renaulution” Renault ir uzsācis vērienīgu, jaunu vērtību radošu transformāciju, virzoties uz konkurētspējīgāku, līdzsvarotāku un elektrificētāku automobiļu klāstu. Tā mērķis ir iemiesot mūsdienīgumu un inovatīvas tehnoloģijas enerģijas mobilitātes pakalpojumu jomā automobiļu nozarē un arī ārpus tās.