RENAULT ATJAUNO ELEKTRISKO LCV KLĀSTU AR KANGOO VAN E-TECH UN MASTER E-TECH 52 KWH / RENAULT NORDE / Jaunumi

RENAULT ATJAUNO ELEKTRISKO LCV KLĀSTU AR KANGOO VAN E-TECH UN MASTER E-TECH 52 KWH

AR 300 KM DIAPAZONU PILNĪGI JAUNAIS RENAULT KANGOO VAN E-TECH TAGAD VAIRĀK NEKĀ JEBKAD AGRĀK IR FURGONS, KAS ATBILST PROFESIONĀLU KLIENTU IKDIENAS VAJADZĪBĀM.

JAUNAIS MASTER E-TECH ELECTRIC 52 KWH VĒL DAUDZPUSĪGĀKS NEKĀ IEPRIEKŠ AR 15 VERSIJĀM UN DIAPAZONU 200KM.

Šie divi jaunākie modeļi iezīmē pilnīgi jauna pilnībā elektriskā VKA klāsta sākumu bez kompromisiem.

VISAS KANGOO FURGONA STIPRĀS PUSES UN INOVĀCIJAS PILNĪBĀ ELEKTRISKAJĀ TRANSPORTLĪDZEKLĪ

Pilnīgi jaunais Kangoo Van E-TECH Electric izmanto sava ICE priekšgājēja mantojumu, to pašu furgonu, kas ieguva "International Van of the Year 2022".

Novietojot akumulatoru zem grīdas paneļa, furgona kravas ietilpība paliek nemainīga ar līdz pat 3,9 m3 uzglabāšanas tilpumu L1 versijā (4,9m3 garā formāta modelī, kas tiks prezentēts vēlāk), 600 kg kravas (800 kg garā formāta modelī2) un 500 kg vilkšanas jaudas.

Citas funkcijas ietver atjautīgo un unikālo "Open Sesame by Renault" ar lielāko sānu atvērumu tirgū 1,45 m augstumā, inovatīvo "Easy Inside Rack" ievelkamo interjera galeriju, trīs priekšējos sēdekļus ar nolaižamu centrālo atzveltni, lai izveidotu mobilo biroju, un gandrīz 60 litrus kabīnes glabāšanas nodalījumu, tostarp "Renault Easy Life" atvilktni.

Pirms nedaudz vairāk nekā 10 gadiem Kangoo ieguva savu pirmo titulu "International Van of the Year" ar pirmo pilnībā elektrisko versiju. Šī pēdējo desmit gadu pieredze un intensīvā izmantošana profesionāliem lietotājiem ir ļāvusi Renault saglabāt līdera pozīciju elektriskajos LCV, un tāpēc šodien ir labas iespējas piedāvāt pilnīgi jaunu Electric Kangoo ar labāko klāstu tirgū.

Pateicoties jaunajam 45kWh litija jonu akumulatoram, kas sastāv no 8 neatkarīgiem un viegli labojamiem moduļiem, Pilnīgi jaunais Kangoo Van E-TECH Electric lepojas ar diapazonu līdz 300 km WLTP ciklā. Tādējādi minifurgonu vadītājiem ir sirdsmiers, dodoties pilnas darba braucienu dienas ceļojumos, par nepārspējamām izmaksām, kas saistītas ar īpašumtiesībām un skriešanu.

Pieejams versijās ar 22 kW lādētāju, akumulatoram ir šķidruma dzesēšanas sistēma un elektriskā pretestība, kas ļauj to izmantot pareizajā temperatūras zonā, tādējādi saglabājot autonomiju un samazinot uzlādes laiku.

Garantija ilgst 8 gadus vai līdz 160 000 km. Šajā intervālā tos bez maksas nomaina, ja to jauda pasliktinās līdz mazāk nekā 70% no to nominālvērtības (SoH).

Content block

Content block

Content block

Content block

Kangoo Van E-TECH Electric ir aprīkots ar 90kW motoru, kas lepojas ar 245 NM tūlītēju griezes momentu, lai nodrošinātu vienmērīgu un bezstresa braukšanas pieredzi jebkuros apstākļos. Eko režīms, kas ierobežo transportlīdzekļa jaudu un maksimālo ātrumu, palīdz optimizēt kopējo diapazonu un vislabāk tiek izmantots, pārvadājot vieglu slodzi.

Vadītājs var izvēlēties starp trim reģeneratīviem bremzēšanas režīmiem:

  • Burāšana (displeja gaisma B1): ierobežots reģenerācijas režīms, piemērots braukšanai pa automaģistrālēm un ātrām joslām;
  • Piedziņa (B2): noklusējuma reģeneratīvais režīms daudzpusīgai lietošanai, kam ir ICE motora sajūta, nopiežot gāzes pedāli;
  • Bremzes (B3): maksimālais reģeneratīvais režīms izmantošanai sastrēgumos un uz kalnu ceļiem.

Jaunajā Kangoo Van E-TECH Electric parasto hidraulisko bremzēšanu atbalsta ARB sistēma (Adaptīvā reģeneratīvā bremžu sistēma), kas maksimāli palielina atgūtās enerģijas daudzumu neatkarīgi no izvēlētā bremzēšanas režīma.

Braukšanas režīma / bremzēšanas režīma kombināciju klāsts nozīmē, ka autovadītāji var izvēlēties starp sešiem dažādiem braukšanas stiliem optimālam komfortam un diapazonam, atbilstoši viņu īpašajai transportlīdzekļa lietošanai un satiksmes apstākļiem.

Informācija, kas attiecas uz izvēlēto braukšanas režīmu, elektroenerģijas pārvaldību un ADAS (Advanced driver-assistance systems), tiek parādīta pilnībā pielāgojamā, pēc izvēles, 10 collu, krāsu, digitālā instrumentu panelī.

Lai garantētu vislabāko klāstu visos gadalaikos, New Kangoo Van E-Tech Electric ir regulējis gaisa kondicionēšanu ar siltumsūkni. Tas ļauj apkurināt ziemā un atdzist vasarā, darbojoties pēc atgriezeniskas gaisa kondicionēšanas principa. Apkure apgādā pasažieru nodalījumu ar kalorijām, kas atgūtas no ārpuses, savukārt gaisa kondicionēšana izdala kalorijas no pasažieru salona, lai tās izvadītu ārpus transportlīdzekļa.

Siltumsūknis nodrošina optimālu veiktspēju, ja temperatūra ir no -15 līdz +15°C.  Papildus pirmklasīga termiskā komforta nodrošināšanai tas saglabā autonomiju. Šī funkcija ļauj papildus saglabāt WLTP autonomiju līdz 85 km!

Content block

Content block

Visbeidzot, pilnīgi jaunajam Kangoo Van E-TECH Electric ir apsildāms vējstikls2, priekšējie sēdekļi un stūre2 kā papildu papildiespējas. Šīs funkcijas nodrošina vēl lielāku siltuma komfortu, vienlaikus maz ietekmējot akumulatoru. 

Lai uzlādētu akumulatoru, pilnīgi jaunais Kangoo Van E-TECH Electric piedāvā trīs lādētāju veidu izvēli:

  • Parasti tiek piedāvāti divu veidu iebūvētie lādētāji:
    • Trīsfāžu 11 kW lādētājs, kas piemērots visu veidu vietējai uzlādei,
    • 22 kW trīsfāžu lādētājs paātrinātai uzlādei publiskajos termināļos,
  • Pēc izvēles 22 kW lādētājā 80 kW līdzstrāvas ātrais lādētājs (līdzstrāva), lai atgūtu 170 km autonomiju (WLTP cikls) 30 minūtēs.

Kangoo Van E-TECH Electric akumulators aizņem 2h40, lai pārietu no 15% līdz 80% uzlādei, kad tas ir pievienots 11 kW Wallbox, un mazāk nekā 6 stundas 7,4 kW wallbox.

Visbeidzot, pateicoties MyRenault viedtālruņa lietotnei vai Renault Easy Link multivides sistēmai, pilnīgi jaunajam Kangoo Van E-TECH Electric ir īpašs savienoto pakalpojumu kopums, piemēram:

  • akumulatora uzlādes plānošana ar attālās uzlādes statusa pārraudzību,
  • pasažieru salona iepriekšēja uzsildīšana/iepriekšēja dzesēšana,
  • maršruta uzlādes punktu noteikšana,
  • pieejamo galamērķu aprēķināšana ar atlikušo akumulatora uzlādi.

MAUBEUGE, IZCILĪBAS CENTRS ELEKTRĪBAS CENTRĀ

Kopš 2011. gada Renault rūpnīca Maubeuge, kas atrodas Hauts-de-France, ražo Kangoo transportlīdzekļus klientiem visā pasaulē.

Kopā ar Douai un Ruitz iekārtām rūpnīca veido centru pavisam jaunajam ElectriCity mezglam, kas ir Eiropas lielākais un konkurētspējīgākais elektroauto  ražošanas centrs, ar kura palīdzību Renault plāno līdz 2025. gadam saražot 400 000 elektrisko transportlīdzekļu gadā.

Cenšoties industrializēt All-New Kangoo privāto un komerciālo versiju, kā arī partneru zīmolu Mercedes un Nissan transportlīdzekļu ražošanu un garantēt pēc iespējas kvalitatīvāku ražošanu.

"Renault" rūpnīcā ieguldījis 450 miljonus eiro un uzstādījis jaunu akumulatoru montāžas darbnīcu.

Pilnībā jaunā Kangoo Van E-TECH Electric elektromotors un uzlādes bloki tiek ražoti Renault Cleon rūpnīcā Normandijā.

Content block

Content block

Content block

Content block

MASTER TELPA UN EFEKTIVITĀTE PILNĪBĀ ELEKTRISKAJĀ MODELĪ, BET TAGAD AR LIELĀKU DIAPAZONU

Renault lielajam elektriskajam furgonam All-New Master Van E-TECH Electric 52 kWh ir piešķirts pavisam jauns 52 kWh akumulators, tādējādi palielinot tā pārklājumu ar WLTP diapazonu līdz 200 km.

Tāpat kā ar pilnīgi jauno Kangoo Van E-TECH Electric, parasto hidraulisko bremzēšanu atbalsta ARB sistēma (Adaptive Regenerative Brake System), kas maksimāli palielina atgūtās enerģijas daudzumu neatkarīgi no izvēlētā bremzēšanas režīma.

Furgona Eco režīms – maksimālās jaudas un ātruma ierobežošana – pārī ar zemas pretestības riepām nodrošina maksimālu diapazonu un maksimālu braukšanas komfortu.

Furgona akumulatoram ir divu veidu uzlādes risinājumi:

  • Vienfāzes 7,4 kW maiņstrāvas lādētājs, kas piemērots visu veidu vietējai uzlādei,
  • 22 kW līdzstrāvas lādētājs paātrinātai uzlādei publiskās uzlādes stacijās, kas ļauj atgūt 50 km diapazonu (WLTP cikls) 45 minūtēs.

Master Van E-TECH Electric 52kWh akumulators aizņem 5 stundas, lai sasniegtu 80% uzlādi, kad tas ir pievienots 7,4 kW Wallbox, un 10 stundas ar 3,7 kW vietējo.

Master E-TECH Electric ir energoefektīvs elektromotors ar jaudu 57 kW (76 ZS ekvivalents). Tas ir ideāli piemērots braukšanai gan pa pilsētas, gan piepilsētas ceļiem ar lielu elastību.

Pilnīgi jaunais 52kWh Master Van E-TECH Electric būs pieejams 15 versijās, izvēloties trīs dažādus garumus un trīs dažādus augstumus, kas pieejami 3.1t un 3.5t, kad pasūtījumi tiek atvērti, un vēlāk 3.8t. Četru mikroautobusu versijas piedāvā kravas apjomu no 8 līdz 15 m3.  Abas "kabīnes grīdas" versijas ir iekļautas L2 vai L3 un ir ideālas bāzes plakanvirsmai, izgāztuvei vai liela apjoma pārbūvei, kas var ilgt līdz 20 m3.

Pilnībā elektriskā versija lepojas ar tādu pašu kravas telpu kā TĀS ICE kolēģis ar vienu no lielākajiem uzglabāšanas apjomiem savā kategorijā.

Pilnīgi jaunais 52 kWh Master Van E-TECH Electric arī manto visas inovatīvās kabīnes funkcijas no ICE versijas:

  • "Easy Life" plaukts, kas atrodas virs cimdu kastes un atveras ar vienkāršu spiedienu, nodrošinot:
    • Papildu darbvieta
    • Pusdienu pārtraukuma zona, kas aprīkota ar lielu centrālo krūzīšu turētāju
  • Liela 10,5L atvilktne "Easy Life" ērtai piekļuvei,
  • Indukcijas viedtelefona lādētājs,
  • Digitālā planšetdatora dokstacija paneļa centrālajā daļā,
  • R-link Evolution informācijas un izklaides sistēma.

Pilnīgi jaunais 52 kWh Master Van E-TECH Electric, kas aprīkots ar joslu atiešanas brīdinājumu, aizmugures stāvvietu palīdzību un atpakaļgaitas kameru, ir aprīkots ar jaunāko ADAS (Advanced driver-assistance systems):

  • Priekšējā parking palīgsistēma,
  • Aizmugures parking palīgsistēma,
  • Aizmugurējā kamera,
  • Atpakaļskata palīgsistēma ar kameras displeju priekšējā stikla augšējā daļā, kas nodrošina optimālu vidējo un tālsatiksmes atpakaļskatu,
  • Sānu vēja palīgsistēma (standarts), kas aktivizējas virs 70 km/h un koriģē līdz pat 50% no transportlīdzekļa sānu novirzes ekstremālos braukšanas apstākļos,
  • Automātiskās gaismas un tīrītāji (standarta),
  • Aktīvā avārijas bremzēšanas sistēma (AEBS), kas darbojas uz pilsētas ceļiem un automaģistrālēm,
  • Brīdinājums par izbraukšanu no joslas.

RAŽOTS BATILLY, FRANCIJĀ

Kopš 1980. gada Master ir izgatavots no Renault Sovab rūpnīcas Batilly.

Tajā ir gandrīz 2700 darbinieku, un vietējā ekonomikā tā nodrošina gandrīz 5000 netiešu darbavietu. 84% no rūpnīcas piegādātājiem atrodas Francijā.

Renault Master, kas kopš 2009. gada ražots Renault rūpnīcās Batilly (Francija) un Kuritibā (Brazīlija), ir tirgus līderis Francijā, Polijā, Slovēnijā, Horvātijā, Brazīlijā un Marokā.

Pilnīgi jaunā 52kWh Master Van E-TECH Electric elektromotors un uzlādes iekārtas ir izgatavotas Renault Cleon rūpnīcā Normandijā (Francijā). Akumulators tiek montēts Flins rūpnīcā, un transportlīdzekļa elektrifikācija tiek veikta Gretz-Armainvilliers vietā.