Braukšanas pieredze
Pilsētā ar šo mašīnu jālieto „B” jeb „Brake” režīmu. Tas ievērojami palielina rekuperācijas apjomu, mašīnai samazinot ātrumu, kad atlaižat gāzes pedāli un tādējādi ātrāk uzlādējot baterijas. Ja ļoti piedomā un pacenšas, iespējams braukt, vispār neizmantojot bremžu pedāli. Braucot pa šoseju, pārsvarā tiks lietots ierastais „D” režīms, kas braukšanas sajūtu ziņā ir visai līdzīgs parastai mašīnai bez hibrīda sistēmas un rekuperācijas apjoms ir relatīvi minimāls. Šosejas apstākļos lieti noder „E-Save” funkcija, ko iespējams ieslēgt multimediju ekrānā – ar šo funkciju mašīna taupīs baterijās esošo elektrību, uz šosejas pārvietojoties tikai ar benzīna dzinēju. Piemēram, ja visu elektrības rezervi jau esat nobraukājuši un dodaties ceļā pa šoseju, šī funkcija dažu desmitu kilometru laikā ļaus uzlādēt bateriju vismaz līdz 40 procentiem. Šosejas apstākļos benzīna motors dzen auto uz priekšu un vienlaikus lādē bateriju. Iebraucot pilsētā, atkal būs elektrība, kuru lietot.
.
Runājot par efektivitāti – braucot tikai ar benzīna motoru, degvielas patēriņš uz šosejas ir ap 6.5l/100km. Pilsētā, kur daudz vairāk tiek lietota elektrība, brauciena vidējais patēriņš var samazināties par vairākiem litriem uz simtiņu. Savukārt elektriskajā režīmā no pilnībā uzlādētas baterijas savās ikdienas gaitās spēju izspiest apmēram 35-40 kilometrus. Tas ietver gan samērā īsus pārbraucienus pa šoseju, gan braukšanu pilsētā ar apstāšanās reizēm un bremzēšanu, kas ļauj papildus palādēt bateriju.