JAUNAIS RENAULT ESPACE – TĀ PATI BŪTĪBA, JAUNA PAAUDZE / RENAULT NORDE / Jaunumi

JAUNAIS RENAULT ESPACE – TĀ PATI BŪTĪBA, JAUNA PAAUDZE

TAGAD RENAULT ATKLĀJ JAUNO ESPACE – JAUNO PIECVIETĪGO VAI SEPTIŅVIETĪGO

TRANSPORTLĪDZEKLI, KAS PAPILDINĀS ZĪMOLA KLĀSTU, IEKAROJOT VIETU C UN D SEGMENTOS.


Espace aizsāka revolūciju, piedāvāja nākotnes vīziju un nemitīgi mainījās līdzi laikam. Šodienas jaunajā Espace ir kaut kas no SUV, tam piemīt sportisks un elegants dizains, savukārt Esprit Alpine aprīkojums piešķir autosporta garu. 

Tas ir saglabājis savu piecvietīgā vai septiņvietīgā tālbraucēja transportlīdzekļa būtību un joprojām ir plašākais modelis Renault klāstā. Tieši tur slēpjas Espace pievilcība! Izvēlētie izsmalcinātie materiāli un apdares nianses piešķir eleganci augstākās klases aprīkojuma elementiem, pie kuriem pieder vairāk nekā vienu kvadrātmetru plašs jumta logs – viens no lielākajiem tirgū. 

Jaunajā Espace sēdvietu zonā un zem motora pārsega ir plaši izmantotas jaunākās tehnoloģijas. Tas nodrošina savienojamību, kāda nepieciešama vadītājam un pasažieriem, kā arī rada mazāku kaitējumu videi. Tam ir mazāki ārējie izmēri, masa ir par 215 kg mazāka nekā priekšgājējam, un ir izcili efektīva 20 ZS E-Tech full hybrid piedziņa. Ļoti mazais degvielas patēriņš (4,6 l/100 km) nodrošina līdz pat 1100 km sniedzamību, un akumulators nav jāuzlādē.

Kā jau pienākas kārtīgā Renault automobilī dzīvei un dzīvošanai, jaunā Espace braukšanas un drošības funkcijas ir augstākajā līmenī. Tā pamatā ir Alianses specializētā SMF-CD platforma, un tam ir 32 vadītāja atbalsta sistēmas. MULTI-SENSE un 4CONTROL Advanced – Renault četru riteņu stūrēšanas sistēma sniedz nepieredzētu baudījumu pie stūres.

Jaunais Espace būs pieejams pasūtījumiem 2023. gada pavasarī.

"Jaunais Espace ir nozīmīgs automobilis, kas garantē un apliecina mūsu izaugsmi tirgū. Tajā saglabāta piecu iepriekšējo paaudžu būtība – pirmklasīgs izskats, komforts un apdzīvojamība, kā arī īpašais starojums. Tas ir pārveidots atbilstoši jauno klientu prasībām, ierīkojot hibrīdo dzinēju un nodrošinot unikālu multivides pieredzi," Fabriss Kambolivs (Fabrice Cambolive), Renault zīmola izpilddirektors.

NEMAINĪGA BŪTĪBA

ESPACE JOPROJĀM NOSAKA STANDARTUS

Espace 40 gadus ir bijis komforta, plašuma, augstākās klases aprīkojuma, modularitātes un gaismas piepildītu interjeru etalons Renault klāstā. Tā jaunākā versija – jaunais Espace – nav izņēmums. Tajā saglabātas visas laika pārbaudi izturējušās funkcijas – dzīves kvalitāte salonā ir nepārspējama. Jaunā Espace plašais interjers, daudzpusīgais aprīkojums un panorāmas jumta logs ir aicinājums doties luksusa ceļojumā, lai gūtu labsajūtu un izbaudītu braucienu.

Komforts

Plašums ir viena no jaunā Espace galvenajām priekšrocībām – tajā var sasēdināt līdz pat septiņiem cilvēkiem, un ilgie braucieni būs tik ērti, kā nekad.

Tā pamatā ir Alianses CMF-CD modulārā platforma, centrālajā un aizmugurējā daļā izmantojot garo versiju, toties iekšējā telpa ir īpaši optimizēta. Kopumā tas ir 4,72 m garš – par 14 cm īsāks nekā iepriekšējās paaudzes modelis – savukārt pasažieru nodalījums kļuvis garāks (2,48 metri līdz trešajai rindai).

Tās ir sevišķi labas ziņas pasažieriem otrajā rindā, kuri priecāsies par plašāku vietu ceļgaliem (līdz 321 mm). Otrās rindas pasažieru sēdekļus var atgāzt līdz 31 grādam, līdz ar to komforta līmenis ir nepārspējams. Turklāt, ja vidējais sēdeklis nav aizņemts, pasažieri var izmantot centrālo roku balstu ar diviem glāzes turētājiem.

Pasažieri trešajā rindā arī varēs izbaudīt plašo telpu ceļgaliem (128 mm) un Easy Access funkcijas, kas ļauj pavirzīt otrās rindas sēdekļus par 260 mm uz priekšu un sagāzt atzveltnes uz priekšu. Katram pasažierim ir drošības siksnas spriegotājs, skārienjutīgs slēdzis apgaismojumam griestos, USB-C pieslēgvietas lādētājam un dažās versijās – arī iespēja baudīt Harman Kardon skaņu sistēmu.

Automašīna gandrīz kā dzīvojamā istaba

Dzīve ar Espace vienmēr bijusi īpaša. Šajā jaunās paaudzes modelī apvienotas vairākas funkcijas, kas ļauj pasažieru nodalījumu pārveidot par īstu ceļotāju atpūtas telpu uz riteņiem.

Papildu izvēle – jumta logs telpā ielaiž nepieredzēti daudz gaismas. Tajā nav šķērssijas, tādēļ tas nodrošina vairāk nekā vienu kvadrātmetru saules gaismas (1,33 m garš, 0,84 m plats). Tehniski veidotajam stiklam uz iekšējās virsmas ir pārklājums, kas nelaiž cauri UV starus un lielāko daļu ienākošo infrasarkano staru, atstarojot karstumu no pasažieru nodalījuma, līdz ar to nav nepieciešama aptumšojoša žalūzija, lai nelaistu karstumu un pārāk spilgtu gaismu iekšā.

Espace allaž bijuši ērtākie sēdekļi, un šajā paaudzē tie ir vēl ērtāki. Visām versijām ir bīdāms roku balsts centrālajā konsolē, savukārt aprīkojuma versijā Iconic ir mīksti, ergonomiski spilveni no tāda paša audumu kā sēdekļiem, kurus var uzlikt uz otrās rindas galvas balstiem.

Bagātīgs piederumu klāsts un pirmklasīgs izskats

Jaunais Espace nostiprina iepriekšējo paaudžu pozīciju un statusu kā labākais savā klasē. Apdares kvalitātes līmenis ir jūtams uzreiz – pasažieru nodalījums izskatās satriecoši, un aprīkojuma klāsts ir daudzpusīgs.

Pamata līmeņa aprīkojuma versijā Techno ir 24 collu OpenR ekrāns, elektriskas bagāžas nodalījuma durvis, bezvadu lādētājs tālrunim, 19 collu riteņi, Isofix sistēmas otrās rindas kreisās un labās puses sēdekļos, kā arī drošības aprīkojums, kurā ir brīdinājuma sistēma par aklo punktu.

Aprīkojuma versijā Esprit Alpine jūtama pārliecinoša sportiska noskaņa salonā – tas ir Espace jaunums. Uz galvas balstiem ir logotips ar A burtu un bultu, Alcantara materiālam uz vadības paneļa ir zilas nošuves, savukārt Alcantara uz sēdekļiem patīkami un eleganti saplūst ar mākslīgo ādu un Latis Bright audumu.

Aprīkojuma versija Iconic interjeram piešķir nebijušu greznību – vadības panelī izmantota īsta oša koksne, gaišs Sand pelēks sēdekļu polsterējums kombinācijā ar Mokka brūnu grīdu. Sēdekļus var regulēt elektriski (uz priekšu, atpakaļ, uz augšu un uz leju, kā arī slīpumu), tie ir apsildāmi (arī stūre). Vadītāja sēdeklim ir arī masāžas mehānisms muguras jostas daļai.

Pārveidojams salons

Lai maksimāli izmantotu iekšējo telpu un visiem būtu ērti, jaunajam Espace pirmo reizi ir otrās rindas sēdeklis, kuru var bīdīt par 220 mm uz priekšu un atpakaļ, turklāt tas ir sadalīts divās neatkarīgās daļās (attiecībā 60:40). Pabīdot līdz galam uz aizmuguri, tajos sēdošajiem pasažieriem ir plaša telpa ceļgalu līmenī (līdz 321 mm); pabīdot līdz galam uz priekšu, bagāžas nodalījuma tilpums piecvietīgajā versijā sasniedz 777 litrus (VDA).

Ir vēl kāda gudra pārveidošanas funkcija – trešās rindas sēdekļi ielokās grīdā, tā ka tos jebkurā laikā var izcelt, lai sasēdinātu 7 cilvēkus, vai ielocīt, lai maksimāli izmantotu vietu bagāžas nodalījumā.

Šī plašā interjera konfigurāciju izvēle un iespēja ātri pielāgot tilpumu padara jauno Espace izcili daudzpusīgu.

Plašs bagāžas nodalījums

Jaunā Espace bagāžas nodalījums ir ideāls, it īpaši ģimenēm, turklāt tā glabāšanas tilpums ir viens no labākajiem tirgū:

  • 1818 litri piecvietīgajā versijā, nolokot otro sēdekļu rindu;
  • 777 litri piecvietīgajā versijā, otro rindu pabīdot līdz galam uz priekšu;
  • 159 litri septiņvietīgajā konfigurācijā ar trešo rindu.

Lai optimizētu telpu aizmugurē un izlīdzinātu grīdu, padarot iekraušanu ērtāku, sēdekļu otro rindu (vienu, divas vai visas trīs daļas) var vienkārši nolocīt, izmantojot Easy Folding atbloķējošos rokturus.
Jaunajam Espace ir elektriskas bagāžas nodalījuma durvis, kuras var atvērt un aizvērt, sēžot vadītāja sēdeklī, piespiežot pogu uz durvīm, izmantojot bez atslēgas atslēgšanas funkciju vai pakustinot kāju zem automašīnas aizmugurējā bufera.

Glabāšanas nodalījumi

Tāpat kā iepriekšējās paaudzēs jaunā Espace plašajā interjerā ir daudz vietas glabāšanai, nodrošinot papildu ērtības: kopā 39 litri, 20 litri priekšā, ieskaitot vairāk nekā sešu litru cimdu nodalījumā un divas kabatas durvīs, to tilpums pārsniedz četrus litrus. Uz centrālās konsoles nav nekādu braukšanas palīginstrumentu, to vietā ir divi glabāšanas nodalījumi: 2 l zem bīdāmā roku balsta un 3,6 l zem roku balsta, kurš atveras uz augšu.

Otrajā rindā atlokāmajā centrālajā roku balstā ir divi glāzes turētāji, katrās durvīs var ievietot 1 litru pudeli, turklāt aiz priekšējiem sēdekļiem ir divas kabatas.

Jauno Espace ražo Palensijā, Spānijā

Jauno Renault Espace ražo Palensijas rūpnīcā, kurā pusotru gadu veikta plaša modernizācija. Tajā ir jaunākās tehnoloģiskās iespējas un precīzākās kvalitātes kontroles sistēmas, lai nodrošinātu atbilstību stingrākajiem vides aizsardzības kritērijiem. Līdz šim izmantotie 900 roboti papildināti ar vēl 400.

Šajā rūpnīcā ir visas nepieciešamās iekārtas CMF-CD ražošanai, satīna krāsas uzklāšanai (Satin Shale pelēkais tonis īpaši Esprit Alpine aprīkojuma versijai) un kvalitātes kontroles veikšanai.

Renault rūpnīca Palensijā ir Industry 4.0 etalons. Tajā apvienoti modernākie ražošanas un darba paņēmieni ar viedajām tehnoloģijām, tostarp robotiku, analītiku, AI un IoT.

ESPACE ŠODIENAI

Espace Renaulution

Renault Espace vienmēr ir pielāgojies laikam. Modeļa jaunā paaudze ir Renaulution ietekme. Jaunais Espace ir statusa simbols priekš SUV ar sportisku izskatu un ar augstajām tehnoloģijām savienotu interjeru. E-Tech full hybrid piedziņa to padara nepieredzēti efektīvu, savukārt vadītāja atbalsta sistēmas un tehnoloģijas atvieglo dzīvi gan pilsētās, gan tālos ceļojumos.

Fokusēšanās un efektivitātes kāpināšana

CMF-CD platforma, kas ir kopīga ar jauno Renault Austral, ļāvusi veidot jauno Espace par 32 mm zemāku un par 215 kg vieglāku, nekā tā priekšteci. Vairāk nekā puse no svara samazinājuma panākta, samazinot automašīnas izmērus, bet vienlaikus nezaudējot salona telpu, tomēr pārējais saistīts ar E-Tech full hybrid dzinēju, kurš ir vieglāks par iepriekšējās paaudzes dīzeļdzinēju, vieglāku ritošo daļu un sēdekļiem.

Papildus tehnoloģiskajām izmaiņām ir optimizēta arī jaunā Espace aerodinamika, jauno spoguļu formu veidojot plūstošāku, slīpu jumta līniju, kura noslēdzas ar spoileru, un ierīkojot atveres aizmugurējā buferī, kas izkliedē bremzējošo spēku.

Jauno Espace darbina 200 ZS E-Tech full hybrid dzinējs (plašāka informācija 10. lpp.), kura patēriņš ir 4,6 litri uz 100 km (WLTP kombinētajā ciklā). Tas nodrošina sniedzamību līdz 1100 km, ļaujot bez raizēm veikt tālus attālumus.

Ekonomiskākais no jaunajiem Espace (vieglākā versija) rada tikai 104 gramus CO2 izmešu uz kilometru – par 35% mazāk nekā priekšgājējs. Tas ir milzu solis ilgtspējīgas mobilitātes virzienā.

Jaunā Espace sniedzamība un CO2 izmešu daudzums nodrošina vietu starp labākajiem šajā segmentā. Izcilā veiktspēja nodrošinājusi atbrīvojumu no vides aizsardzības sankcijām Francijā.

Eksterjera dizains – jauns statusa simbols ģimenes SUV

Vertikālais režģis, izteiksmīgais motora pārsegs, slīpā jumta līnija un spoilers aizmugurē ir tikai dažas no iezīmēm, kas piešķir jaunajam Espace sportisku izskatu – turklāt tas pieejams trīs aprīkojuma versijās.

Tikpat pievilcīgs kā vienmēr

Espace ir vienmēr pielāgojies, lai nezaudētu savu pievilcību. Arī jaunais paaudzes modelis to paveicis spoži.

18 cm klīrenss un 19 vai 20 collu riteņi atkarībā no versijas piešķir jaunajam Espace nekautrīgu SUV izskatu. Tas ir elegants, spēcīgs un spilgts, skatot no jebkura leņķa.

Priekšējo režģi aprīkojuma versijās Iconic un Techno veido vertikālas restes, savukārt bufera plāksne noapaļo jaunā Espace oreolu. Esprit Alpine variantā iekļauts rūtots raksts, norādot uz autosporta pieskaņu.

Sāni ir noslīpēti līdz perfekcijai – plašos izliekumus augšpusē papildina spēcīgās konstrukciju izceļošās līnijas. Apakšdaļai piemīt visas SUV iezīmes – paplašinātas riteņu arkas, apakšējā aizsargjosla, kas nokrāsota spīdīgā melnā krāsā, piešķirot papildu eleganci.

Plašumu iekšpusē izceļ lielāka pārkare aizmugurē un vertikālais vējstikls bagāžas nodalījumam.

Aizmugurējai daļai piemīt pieklusināts spilgtums, ko rada spoilers jumta galā, sānu atveres un divas šauras hromētas joslas uz bufera.

Priekšējie lukturi piešķir jaunajam Espace izteiktu augsto tehnoloģiju izskatu un kalpo kā pievilcīga atpazīstamības zīme. Lukturi aizmugurē sniedzas līdz pat logotipam, izceļot SUV raksturīgās iezīmes. 3D hologrāfiskais efekts, kas panākts, izmantojot mikrooptikas tehnoloģiju, ir izcili precīzs. Tas modeļa izskatu padara dzīvīgu un piešķir šim modelim spilgtas personības īpašības.

Izvēle no trim stiliem

Trīs pieejamās aprīkojama versijas ietver skaidri nošķirtus aprīkojuma un funkciju komplektus, kā arī noskaņu iekšpusē un ārpusē. Visām trim versijām piemīt ļoti atšķirīgs stils, tās ir aicinošas katra savā īpašā veidā.

Aprīkojuma versijā Techno priekšējā plāksne ir krāsota tādā pašā tonī kā virsbūve. Logu apmales veidotas no pulēta hroma, savukārt jumta sliedes ir no gluda alumīnija. Riteņu diametrs ir 19 collas, un sēdekļu audums ir no pilnībā atkārtoti pārstrādāta materiāla.

Aprīkojuma versijā Iconic režģis, logu apmales, priekšējā plāksne un jumta sliedes ir melnā krāsā. Riteņi ir lielāki (20 collas). Sēdekļi ir gaišā Sand pelēkā krāsā, savukārt vadības paneli rotā oša koksnes ielaidumi.

Jaunā Espace aprīkojuma versija Esprit Alpine izskatās sportiski. Tai ir rūtots režģis un slīpēti 20 collu melni alumīnija Dayton riteņi. Logu apmales, jumta sliedes, kā arī logotips priekšā un aizmugurē ir tumšā krāsā (logotipi ir Ice melnā krāsā, logu apmales spīdīgi melnas, bet jumta sliedes satīna melnā krāsā). Priekšējais buferis, horizontālā josla un plāksne ir satīna pelēkā krāsā. Šajā aprīkojuma versijā pieejama tikai satīna Shale pelēkās krāsas virsbūve.

Esprit Alpine iekšpuse liecina par Renault autosporta vēsturi – uz durvju sliekšņiem ir Alpine zīmols, uz galvas balstiem redzama emblēma ar A burtu un bultu. Sēdekļus, vadības paneli, durvju paneļus un centrālo konsoli klāj Alcantara ar Alpina zilajām nošuvēm. Stūre apšūta ar Nappa ādu un Alcantara, nošuves veidotas zilā, baltā un sarkanā krāsā, atbilstoši Francijas karoga krāsām. Melnajām drošības siksnām ir zilas maliņas. Pedāļu virsmas veidotas no alumīnija.

Piedziņa un ritošā daļa – neierobežots prieks

Jaunā Espace sniedzamība un CO2 izmešu daudzums nodrošina vietu starp labākajiem šajā segmentā. Tā 200 ZS E-Tech full hybrid benzīna dzinēju kontrolē automātiskā vairāku režīmu pārnesumkārba, kuras veiktspēja neierobežo braukšanas baudījumu – it īpaši versijās, kurās ir jaunākās paaudzes MULTI-SENSE un 4CONTROL Advanced sistēmas.

Visas elektroautomobiļa priekšrocības bez liekas apstāšanās uzlādei

Jaunā Espace 200 ZS E-Tech full hybrid benzīna dzinējam ir labākā veiktspējas un patēriņa attiecība tirgū. Tajā ir trīs cilindru 1,2 litru benzīna turbodzinējs ar 130 ZS (96 kW) jaudu, kas nodrošina griezes momentu 205 Nm, kā arī divi elektrodzinēji:

- galvenā iekārta (50 kW, 70 ZS, 205 Nm), kuru darbina ar 2 kWh/400 V litija jonu akumulatoru, nodrošinot elektrisku braukšanu;

- papildu augstsprieguma startera ģenerators (25 ZS, 50 Nm) iekšdedzes dzinēja iedarbināšanai un ātrumu pārslēgšanai.

Pilnībā elektriskā aizdedze un reģenerācijas sistēma, kas ieslēdzas automātiski, tiklīdz tiek samazināts ātrums vai nospiestas bremzes, pilsētā ļauj braukt ar E-Tech full hybrid piedziņu elektriskajā režīmā 80% no braukšanas laika, samazinot degvielas patēriņu pat par 40%. Šajā modelī ir iekļautas visas elektroautomobiļa priekšrocības, turklāt nav bieži jāpietur, lai to uzlādētu.

Automātiskās pārvaldības sistēma nodrošina to, ka dzinēji uzlādē akumulatoru atbilstoši viedās transmisijas norādījumiem. Vadītājs var iesaistīties arī apzināti, izvēloties kādu no četriem reģenerācijas bremzēšanas režīmiem, piespiežot kloķus pie stūres vai mainot MULTI-SENSE iestatījumus.

Lai vadītājam būtu visa nepieciešamā informācija, digitālajā vadības panelī speciālajās animācijas redzama enerģijas plūsma hibrīdajā piedziņā. Akumulatora uzlādes mērītājs reāllaikā parāda pieejamo elektroenerģijas daudzumu. Enerģijas reģenerācijas plūsma izgaismojas, tiklīdz vadītājs atlaiž gāzes pedāli vai piespiež bremzes pedāli. OpenR Link multivides sistēmā redzams plūsmu virziens un enerģija, kura darbina automobili (elektriskā, mehāniskā vai hibrīdā).

Prognozējošā hibrīdās braukšanas funkcija ļauj braucienā izmantot maksimāli daudz elektroenerģijas. Savienoto karšu dati, piemēram, ceļu topogrāfija rēķinās ar turpmākajiem septiņiem kilometriem (ticamākajā maršrutā, ja nav norādīts galamērķis), sniedzot pilnveidotu informāciju akumulatora pārvaldības sistēmai, lai elektrodzinēja enerģija tiktu izmantota pēc iespējas vairāk.

Atgriezeniskā saite par braukšanu pieejama stabiņu diagrammas veidā, parādot enerģijas patēriņu un attālumu, kas nobraukts pilnībā elektriskajā režīmā.

Hibrīds ar vairākiem režīmiem

E-Tech full hybrid piedziņai ir “paralēlo virkņu” arhitektūra. Jaunā Espace automātiskā vairāku režīmu pārnesumkārba ir atvasināta no Formula 1, un tajā apvienoti divi pārnesumi elektrodzinējam un četri pārnesumi iekšdedzes dzinējam. 15 dažādās abu tipu pārnesumu kombinācijas ļauj samazināt CO izmešu daudzumu un degvielas patēriņu, kā arī gūt maksimālu baudījumu no brauciena. Rezultāts ir nepārspējami augsta vērtības un izmaksu attiecība.

Viedā daudzu režīmu automātiskā transmisija izvēlas labāko variantu E-Tech full hybrid piedziņai:

• pilnībā elektrisko (riteņus griež tikai elektrodzinējs);

• dinamiski hibrīdo (riteņu griešanai izmanto gan iekšdedzes dzinēja, gan elektrodzinēja jaudu);

e-drive (elektrodzinējs griež riteņus, iekšdedzes dzinējs uzlādē akumulatoru);

• iekšdedzes (darbojas tikai iekšdedzes dzinējs, griežot riteņus un/vai uzlādējot akumulatoru);

• reģenerācijas (riteņi griež elektrodzinēju, kas uzlādē akumulatoru).

4CONTROL Advanced

Tā kā jaunais Espace ir garākais automobilis Renault pasažieru auto klāstā, 4CONTROL Advanced ir neaizstājama funkcija, lai uzlabotu manevrētspēju, veiklību un dinamiku. Šī funkcija pieejama kā standarts aprīkojuma versijās Iconic un Esprit Alpine, vairojot braukšanas prieku, drošību un samazinot pagriezienu rādiusu, tā kā tiek izmantotas aizmugurējās ass un četru riteņu stūrēšanas iespējas. Uzlabotā rites kontrole nodrošina to, ka automobiļa uzvedība pagriezienos vai mainot joslas ir pārliecinoša un vienlaikus sparīga.

4CONTROL optimizē riteņu pozīciju uz nelīdzeniem un grambainiem ceļiem un citām virsmām. Lai, braucot pa pilsētu, nodrošinātu nebijušu stabilitāti un veiklību, braucot lielā ātrumā vai veicot pagriezienus ar ātrumu virs 50 km/h, aktuators ļoti viegli pagriež aizmugurējos riteņus tādā pašā virzienā kā pagriezti priekšējie riteņi (tikai līdz vienam grādam). Braucot lēnāk, aizmugurējie riteņi tiek pagriezti līdz pieciem grādiem pretējā virzienā.

Lielākais leņķis (iepriekšējās paaudzēs tas bija 3,5 grādi) saīsina automobiļa pilnas apgriešanās rādiusu līdz 10,4 metriem (tāds pats kā Renault Clio), izmantojot 4CONTROL Advanced, kamēr, stūrējot tikai divus riteņus, rādiuss būtu 11,6 metri.

Pielāgota braukšanas pieredze ar MULTI-SENSE

Jaunajā Espace ar MULTI-SENSE iestatījumiem var precīzi noregulēt izjūtas braukšanas laikā (piepūli stūres griešanai, dzinēju reakciju, šasijas veiklību), apgaismojuma krāsu salonā un vadības paneļa ekrānā, izvēloties kādu no četriem režīmiem: Eco, Sport, Confort un Perso.

Atbalsts vadītājam bezrūpīgos braucienos

Jaunā Espace jaunāko tehnoloģiju pasīvās un aktīvās drošības funkcijas sniedz nepārspējamu drošību cilvēkiem automobilī un ap to. Tam ir 32 uzlabotās vadītāja atbalsta sistēmas (ADAS) trīs kategorijās: drošībai, braukšanai un novietošanai stāvvietā.

Active Driver Assist – atbalsts auto vadītājam

ADA (Active Driver Assist) ir iebūvēts aprīkojuma versijās Iconic un Esprit Alpine. Atbalsts braukšanai pa šoseju vai satiksmē, kas Renault automobiļos pieejams jau vairākus gadus, tagad ņem vērā automobiļa apkārtni, un to var darbināt arī ārpus ātrgaita šosejām (tas vadītājam sniedz pārskatu par objektiem uz visu veidu ceļiem). Šī divpakāpju autonomā braukšanas sistēma apvieno adaptīvo kruīza kontroli ar funkcijām Stop&Go, atbalstu joslas centra saglabāšanai ar ģeolokācijas datiem un specifiskām kartēm, kas ļauj automobilim pielāgoties ceļa konfigurācijai.

Gudra ātruma pielāgošana

Ceļazīmju atpazīšanas un ātruma pārsniegšanas novēršanas (TSR/OSP) funkcijas ir iebūvētas ADA, tomēr tās var izmantot arī atsevišķi. Šī sistēma vadības panelī un navigācijas ekrānā parāda ātruma ierobežojumu. Ja automobilis brauc ātrāk par ātruma ierobežojumu, kuru atpazinusi sistēma, parādās vizuāls brīdinājums. Vadītājs, piespiežot pogu uz stūres, var ieslēgt ātruma ierobežotāju, kruīza kontroli vai adaptīvo kruīza kontroli, lai automātiski pielāgotu automobiļa ātrumu atbilstoši ierobežojumam vai priekšā braucošā automobiļa ātrumam.

Nākamās paaudzes vējstikla displejs

Jaunajam Espace pieejams liels (9,3 collu) vējstikla displejs. Automobiļa ātrums, ADA sistēmas sniegtā informācija, brīdinājums par ātruma pārsniegšanu un norādes navigācijai tiek projicētas tieši uz vējstikla, un šīs informācijas redzamība tiek optimizēta jebkuros apstākļos, lai visu laiku vadītāja rīcībā būtu visi fakti, nenovēršot skatienu no ceļa.

Sevišķi augstas veiktspējas modelēts skats

360° visaptverošā kamera (Around View Monitor – AVM) ir savienota ar četrām kamerām un parāda 3D datora modelētu jaunā Espace atrašanos apkārtējā vidē. Izmantojot panorāmas vai augšējo skatu uz teritoriju, vadītājs var droši manevrēt, viegli pamanot visus šķēršļus 360 grādu rādiusā un izmantojot skārienekrānu, lai pietuvinātu konkrētas zonas.

Savukārt jaunākās paaudzes atbalsta sistēma joslas saglabāšanai ārkārtas situācijā (Emergency Lane Keeping Assist – ELKA) tagad var vadības panelī iekļaut “reālistisku” skatu. Šis skats ir datora veidots ieņemtās ceļa joslas modelis reāllaikā, kurā redzama jaunā Espace pozīcija attiecībā pret citiem objektiem.

Šīs divas tehnoloģijas jebkuros apstākļos sniedz vadītājam skaidrāku priekšstatu par apkārtni.

Jaunajam Espace ir šādas ADA sistēma:

  • drošībai: aktīvā avārijas bremžu sistēma (AEBS, aizmugurējās AEB), brīdinājums par aklo punktu (BSW), atbalsts joslas saglabāšanai (LKA), brīdinājums par izbraukšanu no joslas (LDW), brīdinājums par joslas maiņu (LCW), brīdinājums par vadītāja modrību (DAA), atbalsts piekabes stabilitātei (TSA);
  • braukšanas pieredzei: adaptīvā kruīzkontrole (ACC) ar brīdinājumu par distanci /(DW)/atbalsts braukšanas uzsākšanai nogāzē (HSA);
  • novietošanai stāvvietā: priekšējās, sānu un aizmugurējās atbalsta sistēmas novietošanai stāvvietā, brīdinājums par kustību aizmugurē (RCTA), droša izkāpšana pasažieriem (OSE).

Savienojamība un multivide – jauna pieredze salonā

Espace jaunāko tehnoloģiju aprīkojums un savienojamība nodrošina komfortu un ērtības nebijušā līmenī. Multivides sistēma OpenR Link interaktīvo pieredzi padara vienkāršu, intuitīvu un interesantu. Renault aizvien papildina ekskluzīvā interaktīvā satura izvēles un daudzveidīgos pakalpojumus.

Augstās tehnoloģijas aprīkojumā

Jaunais Espace ir ļoti moderns un pilns dažādu tehnoloģiju. Atkarībā no valsts vadības panelī var būt L veida OpenR ekrāns, ko veido divas savienotas plāksnes: horizontālais 321 kvadrātcentimetrus lielais, 12,3 collu TFT ekrāns vadības panelī (1920 x 720 pikseļi, ainavas formāts) un 453 kvadrātcentimetrus lielais, 12 collu vertikālais skārienekrāns konsoles centrā (1250 x 1562 pikseļi, portreta formāts).

Ierēķinot 9,3 collu vējstikla displeju, jaunais Espace informāciju parāda gandrīz 1000 kvadrātcentimetru platībā – kas aptuveni atbilst trim skārienpaliktņiem. Šīs funkcijas ir vienas no labākajām tirgū un nodrošina visas OpenR Link multivides sistēmas iespējas rokas stiepiena attālumā.

Nevienam nebūs jāgaida, lai varētu uzlādēt tālruni – pieejamas divas USB-C pieslēgvietas katrā rindā, papildu bezvadu lādētājs un divas 12 V izejas (viena pasažieriem, viena bagāžas nodalījumā).

Jaunajam Espace ir dažādas interesantas un lietotājam draudzīgas iespējas, kā atdzīvināt pasažieru salonu. MULTI-SENSE iestatījumi, kurus var regulēt skārienekrānā, un īsceļa poga uz stūres nodrošina izvēli no četriem skatiem, piecām ekrānvadīklām un astoņām ekrāna fona krāsām. Varat izvēlēties arī vēlamo vides apgaismojuma “Living Lights” iestatījumu, kuru veido LED josla uz vadības paneļa un durvju paneļiem, nodrošinot gaismu 48 krāsās.

Nomierinošu noskaņu rada apgaismojuma automātiskais režīms, kas tiek regulēts ik pēc 30 minūtēm, lai pielāgotos jūsu diennakts ciklam un pulksteņlaikam (vēsas krāsas no rīta un siltas vakarā).

Harman Kardon augstās precizitātes skaņu sistēma nodrošina fantastisku mūzikas skanējumu (viens centrālais skaļrunis centrā, divi augstfrekvences skaļruņi un divi zemas frekvences skaļruņi priekšā un aizmugurē, divi visaptverošie skaļruņi aizmugurē un īpaši zemas frekvences skaļrunis bagāžas nodalījumā). Atkarībā no versijas tā spēj nodrošināt mūzikas mīļotājiem piecu veidu skaņu vides pieredzi: studija, koncerts, iegremdēšanās, atpūtas telpa un klubs.

Jaunā Espace salonā ir papilnam tehnoloģiju, interesantu, draudzīgu elementu, kā arī visas modernās ērtības.

Savienojamība

Jaunais Espace ar pielāgojamo OpenR Link multivides sistēmu, kurā ir iebūvēts Google, nojauc šķēršļus starp digitālajām pasaulēm salonā un ārpus tā.

OpenR Link ar iebūvēto Google nodrošina Google lietotnes un pakalpojumus, piemēram, Google Maps, Google Assistant un citus, Google Play rokas stiepiena attālumā – gluži kā viedtālrunī.

Ar šādu savienojamību vairs nav jāpiestāj auto servisā vai pie tirdzniecības pārstāvjiem, lai atjauninātu sistēmas – operētājsistēma izmanto FOTA (firmware over the air) tehnoloģiju, lai automātiski veiktu atjaunināšanu un nodrošinātu prognozējamo apkopi.

OpenR Link ir intuitīva, vienkārši lietojama un īpaši labi savienota sistēma, kas ikdienu automobilī padara tikpat vienkāršu un ērtu, kā lietojot viedtālruni.
Šī saskarne ir saderīga arī ar viedtālruņiem, kuros izmanto Android Auto un Apple CarPlay, ļaujot pieslēgties bez vada, un ir pilnībā individuāli pielāgojama.

Ekskluzīvs interaktīvais saturs

Papildinot lietotni MyRenault, kas jau iepriekš sniedz nepieredzētu uzlaboto pieredzi, Renault sadarbībā ar satura veidotājiem un izstrādātājiem paplašina ekskluzīvo savienoto pakalpojumu klāstu.

Jau tagad ir pieejami desmit unikāli satura bloki tieši Renault lietotājiem, kas izmanto OpenR Link multivides sistēmu: Waze, Amazon Music, L’Equipe for Renault, Vivaldi, Radio Player Renault, Kabriol, Karacal, Les Incollables® Renault, Easypark un Sybel.
MyRenault lietotne viedtālrunī, kas nodrošina piekļuvi 39 saturu krātuvei atbilstoši valstij, pieejama jaunajā Espace, ekskluzīvos piedāvājumos un lejupielādes lietotnēs OpenR Link.

Ekskluzīvā lietotne SongPop for Renault piedzīvos debiju jaunajā Espace. Šī bezmaksas lietotne ir interaktīva mūzikas mīklu spēle, kuru pasažieri var spēlēt visi kopā savos mobilajos tālruņos. Šis satur ir ideāli piemērots ģimenes ceļojumiem un piedāvā visaptverošu pieredzi, ko nodrošina Harman Kordon augstās precizitātes skaņu sistēma. To izstrādājis Renault sadarbībā ar Gameloft (Vivendi Group videospēļu izdevniecību).

IZMĒRI UN TEHNISKĀS SPECIFIKĀCIJAS 

IZMĒRI 

BAGĀŽAS NODALĪJUMA TILPUMS ( litros) Piecvietīgajā versijā Septiņvietīgajā versijā
Tilpuma VDA metode, otrās rindas sēdekļus pabīdot uz priekšu / atpakaļ 581 / 777 477 / 677
Maksimālais tilpums (līdz jumta augstumam) visi sēdekļi nolocīti 1818 1714
Tilpums, ja trešā rinda ir savā vietā - 159

IZMĒRI (mm)
Kopējais garums 4722
Garenbāze 2738
Priekšējā pārkare 925
Aizmugurējā pārkare 1059
Platums (spoguļi piekļauti / izvirzīti) 1843/2083
Priekšējo riteņu sliežu attālums 1482
Aizmugurējo riteņu sliežu attālums 1476
Augstums 1645
Augstums ar atvērtu bagāžas nodalījumu, bez kravas 2015
Bagāžas nodalījuma sliekšņa augstums, bez kravas 802
Klīrenss, bez kravas / ar kravu 180
Rādiuss ceļgalu augstumā 2. rindā 321
Platums elkoņu augstumā priekšā 1497
Platums elkoņu augstumā aizmugurē 1480
Platums plecu augstumā priekšā 1445
Platums plecu augstumā aizmugurē 1431
Attālums no sēdekļa līdz griestiem 1. rindā 958 (TVF)/923 (TN)
Attālums no sēdekļa līdz griestiem 2. rindā 919 (TVF)/892 (TN)
Bagāžas nodalījuma atveres maksimālais platums 1125
Iekšējais platums starp riteņu arkām 1096
Kravas garums, nolaižot 2. rindu 1870

TEHNISKĀS SPECIFIKĀCIJAS

JAUNAIS RENAULT ESPACE
Versija E-TECH Full Hybrid 200 Auto
DZINĒJS
Degvielas veids Bezsvina vai E10 benzīns = elektriska pašuzlāde
Emisiju standarti Euro 6D Full
Apstiprinājuma protokols WLTP
Pēcapstrādes piesārņojuma savākšanas sistēma Katalizators + GPF
Dzinēja tips 3 cilindri, 12 vārsti
Dzinēja tilpums (cc) 1199
Diametrs x gājiens (mm) 75,5 x 89,3
Iesmidzināšanas veids tiešā + turbo
Maksimālā jauda, kW (PS) pie apgr./min ICE = 96 (130) pie 4 500 + E-MOTOR = 50 + HSG = 25
Maksimālais griezes moments (Nm) pie apgr./min ICE = 205 pie 500 + E-MOTOR = 205 + HSG = 50
Sadale Ķēde
AKUMULATORS
Tips Litija jonu
Spriegums (V) 400
Ietilpība, kWh 2
ĀTRUMKĀRBA
Tips Automātiskā
RIEPAS
Standarta riepu izmērs 205 55 R19 (19 collas) – 235 45 R20 (20 collas)
Remontkomplekts/ Rezerves ritenis Jā / pieejams septiņvietīgajai versijai
VEIKTSPĒJA
Maksimālais ātrums (km/h) 175
0-100km/h (s) 8,8
DEGVIELAS TAUPĪŠANA UN EMISIJAS (iespējama izlīdzināšana)
CO2 WLTP (g/km) 104–111
Kombinētajā ciklā WLTP (I/100km) 4,7
Tvertnes tilpums (l) 55
STŪRES IEKĀRTA
Tips Elektrisks stūres pastiprinātājs
Pilns apgriešanās rādiuss (m)  11,6 / 10,4
Priekšējā ass Pseudo McPherson
Aizmugurējā ass ar / bez 4Control Advance Daļēji stingrā ass / Vairāku posmu ass
MASA Techno aprīkojuma versijā Esprit Alpine un Iconic aprīkojuma versijā
Masa braukšanas kārtībā (kg) 1587 / 1622 1663 / 1698
Pilna masa (kg) 2055 / 2255 2155 / 2360

Par Renault

Renault ir sens mobilitātes zīmols, kas visos laikos izstrādājis inovatīvas automašīnas un ir pirmais elektroautomobiļu ražotājs Eiropā. Renault stratēģiskais plāns “Renaulution” aizsāk ambiciozu, jaunas vērtības izceļošu transformāciju, kuras mērķis ir konkurētspējīgāks, līdzsvarotāks un elektrificēts piedāvājums. Renault tiecas pēc modernitātes un inovācijām tehnoloģijās, enerģijā un mobilitātes pakalpojumos gan automobiļu ražošanas nozarē, gan citās jomās. Atrodiet Renault arī LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/renault