Iepazīstinot ar Groupe Renault “Renaulution” stratēģisko plānu, Renault atklāja savu stratēģiju nākamajiem pieciem un arī turpmākajiem gadiem. Ar “Renaulution” zīmols aptvers izmaiņas automobiļu tirgū. Ar savu “Nouvelle Vague” Renault automobiļu nozarē ieviesīs mūsdienīgumu, kļūstot par tehnoloģiju, pakalpojumu un tīras enerģijas zīmolu.
Renault iepazīstina ar savu stratēģisko plānu
Renault saglabās vadošo lomu pārejā uz elektrisko piedziņu, izmantojot elektrificētos un ūdeņraža risinājumus, tādējādi piedāvājot zaļāko kombināciju Eiropā līdz 2025. gadam. Kas attiecas uz tehnoloģijām, Renault izmantos atvērto ekosistēmu “Software République”, kas veltīta programmatūrai, datiem, kiberdrošībai un mikroelektronikai. Tas veicinās Renault saderību ar savienotajiem pakalpojumiem. Papildu vērtību radīs labāka kombinācijas sadale par labu C segmentam, modernu tehnoloģiju attīstība un jauna dzīves cikla biznesa iespējas.
Jau 120 gadu garumā inovācijas ir bijušas Renault uzmanības centrā. Zīmolam ir lielas iespējas sasniegt mērķi, kļūtot par “Nouvelle Vague”. Renault ir līderis Eiropas elektroauto tirgū ar vairāk nekā 10 gadu padziļinātu pieredzi elektromobilitātē, pakalpojumiem un vairāk nekā 300 000 pārdoto transportlīdzekļu. Turklāt Renault izgudroja hibrīdtehnoloģiju E-TECH, ko aizsargā vairāk nekā 150 patenti, kā arī smeļas iedvesmu no zīmola pieredzes elektromobilitātes un F1 jomā. Software Factory pulcē vairāk nekā 1000 inženieru, kas specializējas programmatūras, datu un mākoņpakalpojumu jomā. Drīz vien šim kuplajam pulkam pievienosies daudzi citi speciālisti. Renault mūsdienīgumu iemieso arī unikāla ražotne, t.i. Re-Factory Flēnā, kas ir Eiropā pirmā mobilitātei veltīta aprites ekonomikas rūpnīca. Bet tas ir tikai sākums...
“Mēs esam revolucionāri, nākot klajā ar savu “Nouvelle Vague”. Iecere ir ieviest mūsdienīgumu automobiļu nozarē. Mēs pāriesim uz enerģijas zīmolu, nostiprinot savu līderību elektroauto segmentā ar projektu “Electro Pole” un ieguldot ūdeņradī, lai sasniegtu zaļāko kombināciju Eiropā līdz 2025. gadam. Mēs arī kļūsim par tehnoloģiju zīmolu, izmantojot pašu izstrādātus jauninājumus un programmatūru caur atvērto ekosistēmu “Software République”, kas ir paredzēta Eiropas kompetences attīstīšanai tādās galvenajās jomās kā dati vai kiberdrošība. Tas mums kā pakalpojumu zīmolam nodrošinās konkurētspēju, pateicoties gan iekšējiem, gan ārējiem modernākajiem savienotajiem pakalpojumiem. Un šo mūsdienīguma vīziju esam noenkurojuši Francijā. Tas ir tādēļ, ka mēs kā zīmols apzināmies, ka mūsu dvēsele un spēks ir mūsu izcelsmē. Jaunais R5 ir “Nouvelle Vague” iemiesojums - tas ir cieši saistīts ar savu vēsturi, tajā pašā laikā nesot nākotnes vēsmas un padarot elektriskās automašīnas populāras,” norāda Luka de Meo, Groupe Renault izpilddirektors.
Trīs konkurētspējas jomas. Renault kļūs par:
Tehnoloģiju zīmolu, izmantojot ekosistēmas pieeju, kuras mērķis ir radīt pasaulē vadošos nākamās paaudzes mobilitātes oriģināliekārtu ražotājus un piegādātājus. “Software République” ekosistēma ļaus Renault, citiem dibinātājiem un nākotnes partneriem attīstīt kopīgu pieredzi, veidot Eiropas zinātību (know-how) un aizstāvēt mūsu suverenitāti galvenajās tehnoloģijās, sākot no lielajiem datiem līdz elektronikai. Tā arī ļaus Renault aprīkot savus transportlīdzekļus ar vadošajām mākslīgā intelekta un kiberdrošības sistēmām.
Benzīna un elektriskā daļa dala motortelpu uz pusēm. Viena elektromotora vietā te faktiski ir divi, bet pārnesumkārba ar zobvainaga sajūgiem jeb tā sauktajiem dog-clutch ir aizgūta no autosporta. Citādi elektrificētais Captur atpazīstams tikai pēc E Tech uzrakstiem un papildu uzlādes lūciņu aizmugurējā spārnā.
Pakalpojumu zīmolu, piedāvājot labākos savienojamības un augsto tehnoloģiju pakalpojumus, kuri būs iekļauti mūsu transportlīdzekļos. 2022. gadā Renault ieviesīs jaunu informācijas un izklaižu sistēmu My Link ar Google Built-in. Renault būs pirmais automobiļu ražotājs, kurš ieviesīs Google pakalpojumus masveida ražotās automašīnās.
Katru dienu kļūstot arvien inteliģentākiem, mūsu transportlīdzekļi ar laiku iegūs vēl lielāku vērtību. Tiem arī būs ilgāks mūžs. Papildus Renault centīsies pārtraukt patērētāju kultūras ciklu un radīt vērtību līdz pat transportlīdzekļu kalpošanas laika beigām, izmantojot Flēnas Re-Factory (Francija) sniegtās iespējas. Iekārta atjaunos vairāk nekā 100 000 lietotu automašīnu gadā, atkārtoti izmantos dīzeļa piegādes automašīnas un pārveidos tās par transportlīdzekļiem, kas darbināmi ar biogāzi vai elektrību. Renault ir lielas priekšrocības attiecībā uz nolietotu akumulatoru otrreizējo izmantošanu. Šo vērtību ķēdes elementu kontrolei ir potenciāls radīt jaunas biznesa iespējas un vērtību.
Tīras enerģijas zīmolu, kļūstot par līderi pārejā uz elektrisko piedziņu. Pateicoties revolucionārajai E-TECH tehnoloģijai, Renault izaicina hibrīdo automašīnu tirgus līderus. Zīmols saglabās līderpozīcijas elektromobiļu tirgū ar jaunām produktu grupām, kuru pamatā ir divas īpašās elektriskās platformas CMF-EV un CMF-B EV. Zīmols piedāvās arī tirgum gatavus, visaptverošus ūdeņraža risinājumus vieglajām automašīnām. Mērķis ir sasniegt zaļāko kombināciju Eiropas tirgū.
Partnerības rezultātā tiks izveidots uzņēmums, kurš izstrādās ar ūdeņradi darbināmo transportlīdzekļu ekosistēmas risinājumus, kā arī piedāvās klientiem transportlīdzekļus, ūdeņraža uzpildes stacijas, ūdeņraža degvielu un pakalpojumus. Šī kompleksā pieeja veicinās sistēmas ieviešanu komerciālajos autoparkos.
Runājot par klāstu, Renault veiks lielākus ieguldījumus gan elektrifikācijā, gan kombinācijas uzlabošanā. Pārskatīts sakārtojums palīdzēs zīmolam atgūt pozīcijas C segmentā, vienlaikus nostiprinot savas līderpozīcijas B segmentā. Līdz 2025. gadam tiks laisti klajā 14 modeļi (7 elektriskie un 7 C/D segmenta transportlīdzekļi), lai nodrošinātu, ka augšējie segmenti veidotu 45% no pārdošanas apjomiem līdz tā paša gada beigām.
Runājot par klāstu, Renault veiks lielākus ieguldījumus gan elektrifikācijā, gan kombinācijas uzlabošanā. Pārskatīts sakārtojums palīdzēs zīmolam atgūt pozīcijas C segmentā, vienlaikus nostiprinot savas līderpozīcijas B segmentā. Līdz 2025. gadam tiks laisti klajā 14 modeļi (7 elektriskie un 7 C/D segmenta transportlīdzekļi), lai nodrošinātu, ka augšējie segmenti veidotu 45% no pārdošanas apjomiem līdz tā paša gada beigām.
“Renault 5 prototipa dizains ir balstīts uz mūsu mantojumu – kulta modeli R5. Šis prototips vienkārši iemieso mūsdienīgumu – transportlīdzekli, kas atbilst tā laikam. Tas ir piemērots pilsētvidei, elektrisks, pievilcīgs,” uzsver Žils Vidāls, Renault dizaina direktors.
R5 ir atpazīstams uzreiz, taču, pateicoties mūsdienīgajām līnijām un futūristiskajām detaļām (gaismas, priekšējais režģis), rezultāts ir ideāli piemērots mūsdienu garam. Stila elementi, kuri modernā veidā tika aizgūti no oriģinālā dizaina, slēpj ļoti inovatīvas funkcijas, piemēram, aizmugurējos lukturos ir aerodinamiski pārloki, savukārt bufera miglas lukturi ir arī dienas lukturi. Pat sānu režģī, riteņos un aizmugurējā logotipā ir iestrādāts neliels mājiens uz oriģinālo modeli. Atpakaļskata spoguļos iestrādātais Francijas karogs uzsver automašīnas franču izcelsmi. Galvas balstu gaismas un nelielais uzraksts, kas atrodas uz mazā caurspīdīgā ekrāna, aicina dotos nezināmajā.