RENAULT GROUP UN TĀS ZĪMOLI 2022. GADA PARĪZES AUTO IZSTĀDĒ – RENAULUTION PLĀNS DARBĪBĀ / RENAULT NORDE / Jaunumi

RENAULT GROUP UN TĀS ZĪMOLI 2022. GADA PARĪZES AUTO IZSTĀDĒ – RENAULUTION PLĀNS DARBĪBĀ

ČETRI UZMANĪBU PIESAISTOŠI STENDI 6. ZĀLĒ VAIRĀK NEKĀ 3000 KVADRĀTMETRU PLATĪBĀ UN SAISTOŠAS AKTIVITĀTES VISU NEDĒĻU NO 17. LĪDZ 23. OKTOBRIM.

Parīzes auto izstādes šī gada devīze ir “Sākusies revolūcija”, un Renault, Dacia, Alpine un Mobilize piedalās, lai parādītu Renaulution plānu darbībā. 

Renault Group zīmoli būs redzami no 17. līdz 23. oktobrim Porte de Versailles 6. zālē, kur katrs no zīmoliem iepazīstinās ar vismaz vienu ekskluzīvu, līdz šim neredzētu eksponātu (konceptauto vai izstāžu auto), jauniem automobiļiem savā klāstā, kā arī sasniegumiem un partnerībām, kas veidojušās jaunās stratēģijas ietvaros.

Arī Hyvia, Renault Group un Plug kopuzņēmums uz ūdeņraža bāzētas mobilitātes attīstībai, 3. zālē izstādīs savus ūdeņraža automobiļus, tostarp sērijveida Master Van H2-TECH, un savas unikālās ūdeņraža ekosistēmas piemērus.

ČETRI UZMANĪBU PIESAISTOŠI STENDI

Renault - adaptīvais Studiault stends ikonas atdzimšanai

2022. gada Parīzes auto izstādē Renault izmantos to pašu Renault Studiault stenda koncepciju, kas tika izmantota 2021. gada IAA izstādē Minhenē. Uz šī spilgtā, krāsainā stenda ir skatuve, kur uzstāties dīdžejiem un mūziķiem, un uz tā ir vieta dažādām norisēm, tostarp sarunu šoviem, video saturam, kā arī retro automobiļu un tehnoloģiju demonstrējumiem.

Šajā stendā 17. oktobrī plkst. 9:00 (pēc Parīzes laika) notika preses konference, kurā Luka de Meo (Luca de Meo), Renault izpilddirektors, Fabriss Kambolivs (Fabrice Cambolive), Renault galvenais darbības vadītājs un Žils Vidāls (Gilles Vidal), Renault zīmola dizaina viceprezidents pasaules pirmizrādē atklās ikoniskā Renault 4 jauno interpretāciju. Izstādē publika pirmo reizi varēs aplūkot arī Kangoo E-TECH Electric ģimenēm, Renault 5 Turbo 3E un Hippie Caviar Motel izstāžu automobiļus, kā arī modeļus, kas veidoti C segmenta atjaunošanai – Megane E-TECH Electric, jauno Austral E-TECH Full Hybrid, Arkana E-TECH Full Hybrid un Scenic Vision konceptautomobili. Visaptverošā demonstrācijā varēs virtuāli izbaudīt arī vadītāja atbalsta sistēmu jaunajā Austral E-TECH Full Hybrid, un apmeklētāji varēs gūt priekšstatu par digitālo pavadoni, kas pilnveidos viņu pieredzi elektroautomobilī nākamajās Renault modeļu paaudzēs.

Dacia - stends, kas atspoguļo šī zīmola vērtības

Pirmo reizi pasaulē uz pilnīgi jauna stenda, kas iemieso zīmolu un vērtības, par kurām tas iestājas, būs redzama Dacia jaunā vizuālā identitāte, ko simbolizē Dacia Link emblēma uz visiem automobiļiem zīmola klāstā, kā arī kolekcionāru versija modelim Duster Mat Edition un Manifesto konceptautomobilis.

Stendā ir brīvdabas noskaņa – dominē zaļie un terakotas toņi, būs daudz aktivitāšu ar āra sajūtu, tostarp klinšu kāpšanas siena, lai automobiļu klāstu varētu aplūkot no nebijuša skatpunkta, ieskaujoša skaņa, kas atbalsojas, it kā būtu klinšu ielokā, virvju tilts, kas pavērs unikālu skatu no putna lidojuma, šūpuļtīkls un teleskops, kā arī kokiem līdzīgi totēmi, kuros tiks pārraidīts video saturs. Šajā stendā ir viss nepieciešamais brīvdabas aktivitātēm ar stilīgu ievirzi, savukārt dabisko un atkārtoti pārstrādāto materiālu izvēle parāda “eko viedumu” – eco-smart.

Alpine – autosporta gars

Alpine prožektoru gaismā izcels savu būtību – mūsdienu autosportu, pirmo reizi Eiropā parādot Formula 1 modeļus A522 un jauno A110 R; nākotnes autosportu ar Axxxxxxx konceptautomobili, kas tika atklāts digitālā priekšskatījumā 13. oktobrī 9:00 un kuru pirmo reizi varēs aplūkot izstādē, koncentrētā veidā parādot Alpine vīziju par savu inovatīvo produktu un autosporta stratēģiju. Šis stends atspoguļos zīmola pārtapšanas jauno fāzi.

Mobilize – kaut kas vairāk par automobiļiem

Izglītojošas darbnīcas, izklaidējošas digitālas pieredzes un informatīvas tikšanās – Mobilize piedāvās unikālu skatījumu uz ilgtspējīgu mobilitāti. Šajā stendā viss būs saistīts ar lietošanu un koplietošanu. Jaunie pilsētas mobilitātes risinājumi (Mobilize Duo) būs apskatāmi līdzās ar kopīgas mobilitātes risinājumiem (Zity by Mobilize, Mobilize Share) un Mobilize Limo braucienu pakalpojumiem. Ļoti drīz Mobilize Fast Charge ātrās uzlādes tīkls sniegs lietotājiem nepārspējami ātru uzlādi, toties Solo Concept un Ileo Concept kļūs neaizstājams pilsētu energoapgādes un mobilitātes ainavā.

Par Renault Group

Renault Group atrodas mobilitātes veidošanas un inovāciju priekšgalā. Grupu stiprina tās alianse ar Nissan un Mitsubishi Motors, kā arī tās pieredze auto elektrifikācijas jomā. Renault Group ietilpst četri zīmoli: Renault, Dacia, Alpine un Mobilize, kas saviem klientiem piedāvā ilgtspējīgus un inovatīvus mobilitātes risinājumus. 2021. gadā Renault Group pārdeva vairāk nekā 2,7 miljonus automobiļu. Grupa nodarbina gandrīz 111 000 cilvēku, kas ik dienas īsteno uzņēmuma mērķi panākt, lai mobilitāte satuvina cilvēkus. Uzņēmums vienmēr stājas pretī izaicinājumiem un ir apņēmies sasniegt savas vērienīgās transformācijas uzstādītos mērķus. Renault Group fokusējas uz jauno tehnoloģiju un pakalpojumu attīstību, kā arī uz jaunu, vēl konkurētspējīgāku un sabalansētāku elektroauto ražošanu. Domājot par vides problēmām, Grupas mērķis ir līdz 2040. gadam panākt oglekļa neitralitāti Eiropā. https://www.renaultgroup.com/en/ 

2