MÉGANE E-TECH Electric - augstās tehnoloģijas, kāpinātas sajūtas / RENAULT NORDE / Jaunumi

MÉGANE E-TECH Electric - augstās tehnoloģijas, kāpinātas sajūtas

Renault Mégane E-TECH Electric ir pirmais no 2.0 paaudzes elektriskajiem automobiļiem un iezīmē pirms aptuveni 10 gadiem aizsāktās elektriskās revolūcijas jaunās nodaļas sākumu. Mégane E-TECH Electric, kas ir savienots ar elektroauto ekosistēmu un tās lietotāju digitālo pasauli, simbolizē Renault uzvaras sākumu kompakto automobiļu tirgū (C segments). Nākotnes Mégane jau ir ieradusies.

Nepārspējams pieredzes rezultāts

Balstoties uz vairāk nekā desmit gadu ilgo pieredzi elektrisko automobiļu projektēšanā, ražošanā, tirdzniecībā un apkopē, Renault jaunās Mégane E-TECH Electric izlaišana iezīmē būtiskas pārmaiņas zīmola elektriskajā revolūcijā. Kopš ZOE konceptauto prezentācijas 2010. gadā, lai 2019. gadā pārdotu ZOE ZE50, Renault nemitīgi uzlabojuši savas enerģijas pārvaldības iespējas līdz tādam līmenim, ka tagad var garantēt 395 km gaitas rezervi WLTP ciklā. Lai gan ZOE ir pilsētas auto daudzpusības definīcija, Renault klāsts kopš tā laika ir pieaudzis. Lai apmierinātu visus lietojuma veidus, Renault piedāvā mikromobilitāti ar Twizy, pēdējo jūdzi ar Kangoo E-TECH Electric un Master E-TECH Electric, kā arī izveicību pilsētā ar nesen klāstam pievienoto Twingo E-TECH Electric.

Vienlaikus vairāk nekā 30 000 zīmola tīklu darbinieku ir apmācīti elektriskās mobilitātes īpašību jautājumos, lai pirkuma laikā sniegtu klientiem konsultācijas , un lai nodrošinātu pēc iespējas labāku pēcpārdošanas servisu. Renault, salīdzinot ar citiem ražotājiem, ir fiksējuši daudz vairāk datu par savu automobiļu akumulatoriem, tādējādi atvieglojot konstrukcijas uzlabošanu, lai akumulatori kalpotu ilgāk un sniegtu klientiem tieši to, kas nepieciešams.

Šīs stratēģiskās priekšrocības ir jūtamas arī tirgū. Eiropā Renault ir elektroauto līderis un uzticams zīmols aizvien pieaugošam klientu lokam. Kopš klāsta pieejamības visā Eiropā ir pārdoti vairāk nekā 300 000 elektromobiļu. Citiem vārdiem sakot, elektrisks ir katrs piektais Renault automobilis, kas pārdots kopš 2010. gada. Visā pasaulē 400 000 automobiļu jau ir nobraukuši vairāk nekā 10 miljardus “e-kilometru”.
Pilnīgi jaunā Mégane E-TECH Electric ir Renault veids, kā izmantot savu pieredzi, lai virzītos soli tuvāk nākotnei.

Vairāk nekā automobilis - tas ir pilnvērtīgs pakalpojums

Jaunā Mégane E-TECH Electric ir jaunās elektoautomobiļu pasaules ikona. Tā ir daļa no ekosistēmas, kurā automobilis ir platforma ar vismodernāko programmatūru un optimizētu savienojamību, lai sniegtu jaunu braukšanas pieredzi. Laipni lūgti “VaaS” – automobilis kā pakalpojums (Vehicle as a Service) – laikmetā.

Augsto tehnoloģiju automobilis

Līdzīgi kā viedtālrunis, arī jaunā Mégane E-TECH Electric nemanāmi iekļaujas tās lietotāja digitālajā ekosistēmā. Tas ir augsto tehnoloģiju automobilis, kas, pateicoties jaunajam OpenR displejam un OpenR Link jaunajai multivides sistēmai, kas izstrādāta kopā ar Google un balstīta uz Android Automotive OS, vienmēr gatavs kalpot. Tādējādi katra lietotāja profilu var saistīt ar viņa personīgo Google kontu, lai iegūtu padziļinātu pieredzi. Papildus Google Maps un Google Play lietotņu katalogam, Google iebūvētais balss palīgs un dažādas My Renault lietotnes funkcijas padara automobiļa lietošanu vēl interaktīvāku un proaktīvāku.

Ilgtspējīgs elektroautomobilis

Renault izdarīja stratēģisku izvēli ražot pilnīgi jauno Mégane E-TECH Electric Francijā, rūpnīcā Duē, kas atrodas Eiropas vadošajā elektroauto centrā “ElectriCity”. Ar mērķi saražot 400 000 automobiļu gadā, Renault “ElectriCity” drīz kļūs par Eiropas lielāko un konkurētspējīgāko elektromobiļu ražošanas centru. Arī tā atrašanās vieta Francijas ziemeļos ir ideāla – pašā tirgus centrā.

Jaunā Mégane E-TECH Electric ir vēl videi draudzīgāka. Visa auto apdare ir izgatavota no 100% pārstrādātiem materiāliem. Atkarībā no versijas, pārstrādāto materiālu daudzums modelī veido līdz pat 2,2 kg. Kopumā no pārstrādātās plastmasas ir izgatavotas 27,2 kg redzamās (kabīnes apakšējā daļa) un neredzamās (paneļa iekšējā struktūra) daļas. Kalpošanas cikla beigās 95% automobiļa tiks atkārtoti pārstrādāti.

MÉGANE - pārdomāta izvēle

Uzņēmumā Renault vārds Mégane ir sinonīms kompaktajam hečbekam – modelim, kas četrās dažādās paaudzēs ir iekļauts klāsta sastāvā jau 26 gadus. Jaunā Mégane E-TECH Electric ar savu dizainu un daudzpusību godina šo mantojumu. Auto saglabā raksturīgo DNS, kas ir katras jaunās Mégane paaudzes pazīme, padarot to par sava segmenta ikonu: braukšanas prieks, komforts, salona plašums un bagāžas nodalījuma ietilpība. Jaunā paaudze piedāvā arī jaunas iezīmes, piemēram, aizraujošu dizainu, vēl neredzētu izmēra un telpas attiecību, kā arī ierastās elektroauto priekšrocības.
Ar Mégane E-TECH Electric Renault parāda, ka turpina savu ilgstošo darbību un balstās uz Mégane iepriekšējiem panākumiem. Nosaukums ir ievests modernajā laikmetā un izgaismo nākotni. Mégane vārds turpinās dzīvot.

Renault MÉGANE maina noteikumus

Mégane E-TECH Electric, būdams pirmais jaunās paaudzes Renault elektroauto vietējo automobiļu modelis, ir arī pirmais modelis, uz kura ir izvietots zīmola jaunais “Nouvel’R” logotips. Revolucionārais dizains ir pretrunā ar tradicionālo kompakto hečbeku izskatu, piešķirot modelim spēcīgāku raksturu, kā arī labāku aerodinamiku un degvielas ekonomiju.

Jaunā "jutekliskā tehnoloģiju" valoda

Tāpat kā pats zīmols, arī Renault dizains mainās un kļūst arvien tehnoloģiskāks. Saglabājot visas jutekliskās iezīmes, kas slēpjas aiz automobiļa pēdējā laika panākumiem, tajā ir iekļauti arī daži tehnoloģiskie elementi (aizmugurējie mikrooptiskie LED lukturi, OpenR ekrāns), kā vēl arī citi, kas lielā mērā piesaista augsto tehnoloģiju un hi-fi pasauli (ventilācijas atveru restes, dekoratīvs lāzergravējums uz durvju aizsargsliekšņiem).

Skatienu piesaistošas un elegantas krāsas

Mégane E-TECH Electric būs pieejama sešās elegantās un pamanāmās virsbūves krāsās: Rafale Grey, Schist Grey, Midnight Blue, Flame Red, Diamond Black un Glacier White. Lai iegūtu personlizētu pieskārienu, iespējams izvēlēties arī divu toņu apdari – jumts, statņi un, atkarībā no izvēlētās apdares, sānu spoguļu korpusi pieejami Schist Grey, Diamond Black vai Glacier White krāsā, piedāvājot 30 iespējamās kombinācijas.

Renault MÉGANE adaptīvie lukturi

Lukturi ir izgatavoti, izmantojot sešus atstarojošus paneļus, un tie ir adaptīvi, tāpēc vairs nav nepieciešams pārslēgt tālās un tuvās gaismas – tas viss notiek automātiski. Gaismas stars pilsētas ielās ir daudz plašāks, lai vairāk redzētu to, kas notiek ap automobili, un daudz koncentrētāks uz šosejas un automaģistrālēm, lai redzētu tālāk, neapžilbinot priekšā esošos un pretī braucošos. Gaismas arī pielāgojas laika apstākļu izmaiņām (lietus, migla), izmantojot slēdzi, kas atrodas uz paneļa, un kalpo kā miglas lukturi. Dinamiskie pagrieziena rādītāji papildina moderno un stilīgo apgaismojuma iespēju klāstu.

Automātiskie durvju rokturi

Katrā jaunās Mégane E-TECH Electric versijā ir iebūvēti uznirstošie durvju rokturi. Kad vadītājs vai priekšējais pasažieris tuvojas, lai atvērtu durvis, vai kad automobilis tiek atslēgts, virsbūvē paslēptie rokturi automātiski un elektroniski tiek izstumti. Pēc divām minūtēm, ja tie netiek aiztikti, automobilis uzsāk braukšanu vai ja tas tiek aizslēgts, durvju rokturi atgriežas savā vietā.

Maksimāls plašums

Sākotnējais efekts, iekāpjot salonā, ir pārsteidzošs. Jaunās Mégane E-TECH Electric salona izmēri ir līdzīgi iekšdedzes dzinēja Mégane izmēriem (garums un attālums starp pasažieriem), ja ne pat lielāki (21 cm aizmugurējo pasažieru ceļgalu telpā). CMF-EV platforma visupirms kalpo, lai palielinātu automobiļa kopējo plašumu un praktiskumu: pagarināta riteņu bāze, mazāks dzinēja nodalījums ar gaisa kondicionēšanas komponentiem, pārveidots aizmugurējais panelis utt. Tādējādi pasažieri var izbaudīt papildu ietilpību centrālajā konsolē un zem paneļa. Turklāt ir palielināta salona telpa un komforts tajā, jo nav piedziņas vārpstas tuneļa (līdzena grīda), pārnesumu sviras un vadības paneļa, kas parasti integrēts centrālajā konsolē.

OpenR -vislielākais pieejamais ekrāns

Tas ir jaunās Mégane E-TECH Electric salona dārgakmens, kas iemieso pilnu borta tehnoloģiju klāstu, kas iebūvētas Renault jaunās paaudzes elektromobiļos. Pirmoreiz redzēts konceptautomobiļos TreZor (2016), SYMBIOZ (2017) un MORPHOZ (2019), pavisam jaunais OpenR viena ekrāna modelis apvieno – otrādi apgriezta "L” – digitālu instrumentu paneli un centrālās konsoles multivides ekrānu. Šī ir pirmā reize, kad šāda tehnoloģija šādiem automobiļiem būs standarta aprīkojums. OpenR ekrānam ir tāda displeja zona kā nevienam citam: 321 cm² 12,3 collu paneļa ekrānam (1920 x 720 pikseļi, horizontāls) un 453 cm² 12 collu multivides ekrānam (1250 x 1562 pikseļi, vertikāls).

LIVING LIGHTS -atdzīvini salona apgaismojumu

Jaunās Mégane E-TECH Electric garastāvokļa apgaismojums ir pilnībā aprīkots ar LED un ir balstīts uz cilvēka ķermeņa dabisko 24 stundu diennakts ciklu, tādējādi optimizējot salonā braucošo cilvēku labsajūtu. Apgaismojums salonā tiek panākts, izmantojot gaismas joslas gar informācijas paneli, durvju paneļiem un viedtālruņa dokstaciju, dienā un naktī tas ir atšķirīgs , turklāt toni maina ik pēc 30 minūtēm.

Pilnīgi jauna skaņas sistēmas paaudze

Jaunajā Mégane E-TECH Electric ir mainījies viss, pat skaņu sistēma. Jauns salona skaņu dizains, jaunas brīdinājuma skaņas gājējiem un pavisam jauna Harman Kardon augstākās klases skaņas sistēma: zvaigznes ir sastājušās patiesai jaunas paaudzes pieredzei.

Optimizēta stūrēšana un veiklība

Izstrādājot platformu CMF-EV, īpaša uzmanība tika pievērsta tam, lai automobiļi, kas būvēti uz šīs platformas, varētu apvienot elektromotora pievilcību ar dzīvīgu šasiju, neietekmējot komfortu. Renault ir pievienojis jauns stūres pastiprinātājs, tāpēc stūres attiecība tagad ir tikai 12 – lai veikli manevrētu un gūtu tiešu atgriezenisko saiti. Šo funkciju kopējais efekts ir tāds, ka jaunajai Mégane E-TECH Electric ir tīra un ātra reakcija uz stūres kustībām, atvieglojot manevrēšanu.

Jaunā Mégane E-TECH Electric ir pirmais Renault klāsta modelis, kas piedāvā alianses kopīgi izstrādātās CMF-EV platformas priekšrocības. Šī jaunā platforma ir paredzēta 100% elektriskiem transportlīdzekļiem, un tā atvieglo katra zīmola jaunās paaudzes modeļu ražošanu, izstrādi un veiktspējas optimizāciju. Tās dizains un īpašības palīdz pārvarēt iepriekšējos ierobežojumus, radot automobiļus ar jaunu dizainu, jaunām funkcijām un ar kuriem vienmēr ir patīkami braukt.